گوشی های جدیدتر گلکسی اکنون می توانند از انتخابگر عکس جدید اندروید برای عکس های ابری استفاده کنند

ماه گذشته، گوگل ویژگی جدیدی را برای انتخابگر عکس اندروید منتشر کرد که توانایی نمایش رسانه از برنامه‌های پشتیبان‌گیری ابری، مانند Google Photos، به همراه عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره‌شده محلی در همان صفحه است.

در آن زمان، این شرکت از طریق به‌روزرسانی سیستم Google Play در فوریه 2024، این ویژگی را فقط برای دستگاه‌های پیکسل در دسترس قرار داد. با این حال، با وجود نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار، بسیاری از افراد قادر به دسترسی به ویژگی جدید نبودند زیرا این یک تغییر سمت سرور است. خوب، خوشبختانه امروز در حال تغییر است.

بر اساس گزارش جدیدی از 9To5Google، گوگل این قابلیت را برای انتخابگر عکس اندروید برای نمایش رسانه ها از فضای ابری به همراه رسانه های ذخیره شده به صورت محلی، در دسترس طیف وسیع تری از دستگاه ها قرار می دهد و خوشبختانه شامل تلفن ها و تبلت های سامسونگ می شود.

ما می توانیم تأیید کنیم که این ویژگی در Galaxy S23 و Galaxy S24 ما در هند موجود است. این شرکت ممکن است این ویژگی را در مراحل مختلف ارائه کند. بنابراین، چند نفر ممکن است این ویژگی را قبل از دیگران دریافت کنند. اگر آن را نمی بینید، باید چند روز دیگر صبر کنید.

در حال حاضر، این ویژگی جدید انتخابگر عکس اندروید فقط توسط Google Photos پشتیبانی می‌شود. با این حال، گوگل API هایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است تا این ویژگی را در برنامه های رسانه ابری خود ادغام کنند. انتظار می‌رود که سایر اپلیکیشن‌های این چنینی در چند هفته یا ماه آینده، پشتیبانی از ویژگی جدید را آغاز کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.