آیفون 17 مانند گلکسی اس 24 اولترا دارای نمایشگر ضد انعکاس خواهد بود

یکی از قابل ستایش ترین ویژگی های گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ، نمایشگر ضد انعکاس آن است. این صفحه نمایش از زره شیشه ای Corning’s Gorilla Glass استفاده می کند که دارای یک پوشش ضد انعکاس است که بازتاب ها را تا 75 درصد کاهش می دهد و باعث می شود محتوای روی صفحه در محیط های دارای منابع نور مانند زیر نور مستقیم خورشید واضح تر و پر جنب و جوش تر به نظر برسد.

خب، حالا اپل به دنبال کپی کردن این ویژگی برای سری گوشی های خود برای سال 2025 است.

بر اساس گزارش جدیدی از Instant Digital در Weibo، گوشی های هوشمند سری آیفون 17 که در سال 2025 معرفی خواهند شد، دارای یک “لایه ضد انعکاس فوق العاده سخت” هستند که “مقاومتر از آنچه فکر می کنید در برابر خراشیدگی” (از طریق MacRumors) است.

به گفته نویسنده، اپل تجهیزات اعمال پوشش را به شرکت هایی که در طول فرآیند تولید روی نمایشگر کار می کنند، تحویل داده است. با این حال، این شرکت نتوانست به موقع این کار را انجام دهد تا این ویژگی را در سری گوشی های هوشمند امسال، سری آیفون 16 ارائه کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا اپل از Corning’s Gorilla Glass Armor یا چیز دیگری برای ارائه این بهبود استفاده می کند. این امکان وجود دارد که اپل از Corning بخواهد که همان فناوری مورد استفاده برای Gorilla Glass Armor را با نامی متفاوت برای سری آیفون 17 عرضه کند تا پوشش ضد انعکاس سری گوشی های هوشمند آینده را از پوششی که برای Galaxy S24 Ultra استفاده می شود متمایز کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.