لولای Galaxy Z Fold 4 ممکن است به دلیل نوآوری سامسونگ از کار بیفتد

گوشی‌های تاشو سامسونگ ممکن است بهترین‌ها در این صنعت باشند، اما بدون نقص نیستند و برخی از دارندگان گلکسی زد فولد 4 متأسفانه شروع به یادگیری این موضوع از تجربه شخصی کرده‌اند. تلفن‌های تاشو آن‌ها دیگر نمی‌توانند تا انتها باز شوند و برخی از کاربران در Reddit به اشتراک می‌گذارند که چگونه مجبور شده‌اند مشکلات را خودشان حل کنند.

نیازی به گفتن نیست، اگر گوشی گلکسی زد فولد 4 دارید که به نظر می‌رسد لولای آن معیوب است، مطمئن‌ترین شرط شما این است که آن را تحت ضمانت (در صورت وجود) در تعمیرگاه مجاز سامسونگ به جای انجام DIY بر اساس اطلاعاتی که دارید، تعمیر کنید. این دستگاه‌های تاشو حتی از نظر مکانیکی بسیار پیچیده هستند و اگر به دست بی‌تجربه بیفتند به راحتی می‌شکنند.

با این حال، میزان موفقیت شما برای تعمیرات گارانتی ممکن است متفاوت باشد. یک مورد: یکی دیگر از کاربران Reddit می گوید که سامسونگ ادعای گارانتی گلکسی زد فولد 4 خود را رد کرده است، بنابراین آنها پیش رفتند و گوشی را خودشان جدا کردند.

آنها به اندازه کافی خوش شانس بودند که گوشی را تعمیر کردند، اما اتفاقاً، به نظر می رسد این کاربر همچنین تأیید کرده است که چرا بسیاری از دستگاه های Galaxy Z Fold، از جمله Z Fold 4s و مدل های قدیمی تر، ممکن است با همان مشکل مرتبط با لولا مواجه شوند، جایی که تلفن ها دیگر نمی توانند تمام راه را باز کنید و صاف بمانید.

ممکن است نوآوری سامسونگ مقصر باشد

هنگامی که سامسونگ در حال توسعه گلکسی زد فولد 2 بود، ایده مبتکرانه ای را مطرح کرد که با استفاده از موهای کوچک روی لولا، ذرات خارجی را از داخل گوشی دور نگه دارد.

در آن زمان، سامسونگ گفت که این ایده از جاروبرقی‌هایش الهام گرفته شده است و از آن زمان تاکنون، هر مدل گلکسی Z Fold و Z Flip که سامسونگ منتشر کرده است، از این فناوری به اصطلاح Sweeper برای لولاهای خود استفاده می‌کند.

متأسفانه، به گفته بسیاری از کاربرانی که ادعا می‌کنند موها و/یا چسبی که آن‌ها را در جای خود نگه می‌دارند، می‌توانند خراب شده و به مانعی برای مکانیسم لولا تبدیل شوند، حداقل ممکن است این نوآوری نتیجه معکوس داشته باشد.

به عبارت دیگر، فناوری Sweeper ممکن است اشیاء خارجی را دور نگه دارد، اما خود جارو ممکن است بدترین دشمن سامسونگ باشد.

خبر خوب برای طرفداران گوشی های تاشو این است که به نظر می رسد گلکسی زد فولد 5 جدیدتر تاکنون با موفقیت از این مشکل جلوگیری کرده است. اینکه آیا سامسونگ به مشکل Sweeper Technology رسیدگی کرده است یا خیر، ناشناخته است. اما اگر هیچ چیز در این زمینه بدتر تغییر نکند، گلکسی زد فولد 4 ممکن است آخرین گوشی در خط تولید فولد باشد که از این نقص‌های مربوط به لولا رنج می‌برد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.