گلکسی A34 در رتبه بندی دوربین از گلکسی A35 برتری دارد

گلکسی A35 جدید سامسونگ از بسیاری جهات بسیار شبیه به گلکسی A34 شماست اما از جنبه های دیگر بسیار متفاوت است. از نظر دوربین، مدل 2024 تقریباً تمام سنسورهای گلکسی A34 را به عاریت گرفته است، اما به جای یک واحد 48 مگاپیکسلی، از یک دوربین عریض اولیه 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. به گفته داور مستقل DxOMark، این پیکربندی جدید چقدر تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

گلکسی A35 نسبت به گلکسی A34 عکس‌های بهتری می‌گیرد و ویدیوهای باکیفیت‌تری ثبت می‌کند و در عین حال قابلیت‌های بهبود یافته‌ای را در شرایط کم نور ارائه می‌کند.

تفاوت ممکن است در هر منطقه مانند شب و روز نباشد، اما گلکسی A35 به اندازه کافی خوب است تا در رتبه بندی تلفن های دوربین ارزان قیمت DxOMark صعود کند و جایگاه دوم را کسب کند، در حالی که گلکسی A34 در رتبه هفتم باقی می ماند.

گلکسی A34 زوم بهتری دارد اما نه چندان

با توجه به نمرات DxOMark، گلکسی A34 – تلفن همراه با دوربین 136 در رده بندی جهانی و هفتمین در قیمت 200 تا 400 دلار – زوم بهتری نسبت به Galaxy A35 دارد.

مدل 2023 امتیاز 76 را در زیر مجموعه “Zoom” کسب می کند، در حالی که دنباله 2024 امتیاز 71 را کسب می کند. با این حال، اینجاست که گلکسی A34 برتری بر A35 را متوقف می کند.

به نظر می رسد گوشی مقرون به صرفه جدید سری A سامسونگ در شرایط مختلف و نور کم عکس ها و فیلم های بهتری می گیرد، جلوه های تاری بوکه را بهبود می بخشد و فیلم های بهتری ضبط می کند. در واقع، در محدوده 200 تا 400 دلار، به نظر می رسد که تنظیمات دوربین A35 تنها توسط OnePlus Nord 2T 5G بهتر است.

خلاصه DxOMark برای گلکسی A34 همچنین اشاره می‌کند که میکروفون‌های گوشی هنگام ضبط ویدیو به راحتی نویزهای انگشت را دریافت می‌کنند و پخش صدا از ضبط‌شده «کمبود جزئی باس» دارد. این مشکلات در خلاصه گلکسی A35 ذکر نشده است، بنابراین شاید مدل جدید دیگر آنها را نداشته باشد.

با این وجود، منبع همچنان اشاره می کند که گوشی جدید عملکرد محدودی در شرایط نور کم دارد. این گوشی بهتر از A34 است، اما هنوز آنقدر خوب نیست که بتوان آن را یک گوشی برای عکاسی و فیلم‌برداری در نور کم در محدوده وسیع‌تر رتبه‌بندی جهانی دانست. بدیهی است که گوشی‌های گران‌تری وجود دارند که در بسیاری از زمینه‌ها عملکرد بهتری نسبت به A34 و A35 دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.