نشانه هایی از وجود گلکسی تب اس 10 دیده می شود

پس از عرضه حداقل هفت تبلت در نیمه دوم سال گذشته، انتظار می رود سامسونگ حداقل سه تبلت جدید را در اواخر سال جاری عرضه کند. تبلت های گلکسی تب اس 10، گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا احتمالاً تبلت های رده بالایی هستند که در سال 2024 عرضه می شوند و نشانه هایی از وجود آنها مشاهده شده است.

باتری گلکسی تب اس 10 پلاس توسط مقامات ایمنی دستگاه کره جنوبی تایید شده است

باتری گلکسی تب اس 10 پلاس (از طریق MySmartPrice) توسط موسسه تست و تحقیقات کره تایید شده است. این مدل دارای شماره مدل EB-BX828ABE است و گواهینامه ایمنی را از مقامات کره جنوبی دریافت کرده است. با این حال، ظرفیت باتری آن به دلیل تصاویر تار از مراحل آزمایش مشخص نشده است. این احتمالاً حدود 10000 میلی آمپر ساعت خواهد بود، مشابه نسخه های پلاس نسل قبلی تبلت های رده بالای سامسونگ.

گواهینامه باتری Samsung Galaxy Tab S10 Plus کره جنوبی - چیکاو

این اولین بار نیست که این باتری آنلاین ظاهر می شود. ماه گذشته در پایگاه داده گواهی ایمنی BIS هند مشاهده شد. با دریافت مجوز سامسونگ از چندین مرجع صدور گواهینامه برای سری گلکسی تب اس 10، احتمالاً در نیمه دوم سال جاری شاهد عرضه این دستگاه ها خواهیم بود. پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 می تواند تمام این دستگاه ها را تامین کند. آنها می توانند صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x، تنظیمات چهار بلندگو و قلم S داشته باشند.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که گلکسی تب اس 10 بهبودهایی را در قلم اس پن به همراه خواهد داشت، از جمله تأخیر آن و قرار دادن دکمه اکشن. قلم S ممکن است گواهی IP68 و برخی از پیوست ها را نیز دریافت کند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ ضریب بهره‌وری تبلت‌های پیشرفته آینده خود را با ارائه ویژگی‌های عملکردی اکوسیستم و چند دستگاهی بهبود یافته بهبود می‌بخشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.