طراحی فوق‌العاده گلکسی A55 با حاشیه‌های بزرگ کمی ناامیدکننده است

در مجموعه مدرن گلکسی، که با گلکسی A50 در سال 2019 شروع شد، طراحی ممتاز گلکسی A55 با هیچ چیز قبلی بی‌نظیر است.

با گلکسی A54، سامسونگ یک پشت شیشه ای و با گلکسی A55، این شرکت یک قاب فلزی را به ترکیب اضافه کرد. این را با ارتقا از گوریلا گلس 5 به گوریلا گلس Victus+ ترکیب کنید و حس و کیفیت ساختی را به دست آورید که بسیار نزدیک به گوشی های پرچمدار سامسونگ است.

اما گلکسی A55 در نهایت یک گوشی میان رده است و این بدان معناست که سامسونگ چند ارتقاء را که طرفداران دوست داشتند ببینند کنار گذاشته است. بدترین تخلف در این زمینه اندازه حاشیه های اطراف نمایشگر است.

حاشیه‌های باریک‌تر طراحی Galaxy A55 را عالی می‌کرد

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، حاشیه های گلکسی A55 بسیار بزرگ است. اندازه آنها به اندازه حاشیه های گلکسی A54 است و تضاد کاملی با قاب های متقارن و فوق نازک گلکسی S24، S24+ و S4 Ultra دارند. آنها همچنین بزرگ‌تر از گوشی‌های هوشمند ارزان‌تر چینی هستند که یک سال یا بیشتر عرضه شده‌اند.

قاب گلکسی A55 - چیکاو

آیا این یک ضربه به گوشی است و دلیلی است که چرا نباید آن را بخرید؟ نه واقعا. طراحی گلکسی A55 به طور کلی برای یک گوشی میان رده سامسونگ عالی است. همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار است که در اکثر دستگاه‌های رقیب تولیدکنندگان دیگر نخواهید یافت (حتی آن‌هایی که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند، محافظت ضعیف‌تری ارائه می‌دهند)

با این حال، حاشیه های بزرگ ناامید کننده هستند و طراحی A55 را از عظمت واقعی دور نگه می دارند. سامسونگ احتمالاً سال آینده به اندازه قاب خواهد پرداخت زیرا این تنها بخشی از طراحی است که مطابق با استانداردهای مدرن نبوده است، اما ما ترجیح می‌دهیم که امسال ارتقاء آن را ببینیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.