پیام های RCS برای برخی از کاربران تلفن گلکسی به درستی کار نمی کنند

Rich Communications Services یا RCS عملکردهای پیشرفته‌تری را برای پیام‌های متنی استاندارد مانند رمزگذاری و رسید خواندن به ارمغان می‌آورد. گوگل و سامسونگ برای گسترش دسترسی به RCS با یکدیگر همکاری کرده‌اند، اما اکنون به نظر می‌رسد که برخی از کاربران گوشی‌های گلکسی با RCS مشکل دارند.

مشخص نیست که آیا این یک مشکل خاص دستگاه در حال حاضر است، یا اینکه آیا این یک باگ عمومی در RCS است که می تواند به راحتی از طریق به روز رسانی سمت سرور برطرف شود، اما گزارش های کافی برای بررسی جزئیات بیشتر وجود دارد.

به نظر می رسد RCS برای برخی از کاربران آنطور که باید کار نمی کند

کاربران از تجربه این مشکل با چندین گیرنده در برنامه پیام‌های سامسونگ شکایت دارند، جایی که هیچ یک از پیام‌های RCS ارسالی از آن عبور نمی‌کند، اما وقتی به برنامه پیام‌رسانی Google تغییر می‌کنند، به نظر می‌رسد همه چیز خوب کار می‌کند.

دیگران همچنین مشاهدات خود را در مورد افرادی که چت‌هایشان را در حال جابجایی بین RCS و پیامک‌های معمولی می‌دانند، مشارکت دادند، دستگاه‌های سامسونگ دارند. مشخص نیست چه چیزی ممکن است باعث این موضوع شود، زیرا راهنمایی های کمی از طرف گوگل یا سامسونگ در این مورد وجود دارد.

برخی از کاربران نکات و راه‌حل‌هایی را به اشتراک گذاشته‌اند که به روشن شدن مسائل برای آنها کمک کرده است. یکی به زور برنامه را متوقف کرد و برنامه را پاک کرد. با این حال، در برخی موارد، این مشکل پس از مدتی دوباره ظاهر می شود و کاربران را وادار می کند تا کل این فرآیند را دوباره انجام دهند.

بدیهی است که در مقایسه با سایر گزینه ها مانند WhatsApp، به خصوص برای کسانی که عمدتاً از این برنامه های پیام رسانی استفاده می کنند، بسیار ایده آل نیست. امیدواریم هر چیزی که باعث این ناراحتی جزئی برای کاربران شده است به زودی برطرف شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.