گلکسی A35 کمتر از یک هفته پس از عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند

گلکسی A35 همراه با گلکسی A55 اولین گوشی میان رده سامسونگ است که اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 را در جعبه خود اجرا می کند. به مدت پنج سال واجد شرایط چهار ارتقای سیستم عامل اصلی و به‌روزرسانی‌های امنیتی است و پشتیبانی نرم‌افزاری برای تلفن شروع خوبی است.

گلکسی A35 در روز دوشنبه 11 مارس معرفی شد و در برخی بازارها به فروش رسید و تنها سه روز بعد، اولین آپدیت نرم افزاری خود را دریافت کرد.

این به‌روزرسانی با نسخه میان‌افزار A356XXU1AXBB ارائه می‌شود، و در حالی که این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی نیست، نمی‌دانیم چه چیزی برای گوشی به ارمغان می‌آورد، زیرا تغییرات شامل هیچ ویژگی خاصی نمی‌شود. اما می توانیم فرض کنیم که به روز رسانی کار زیادی انجام نمی دهد، زیرا تنها حدود 270 مگابایت حجم دارد.

حتی فاقد وصله امنیتی مارس 2024 است. A35 با نصب وصله امنیتی فوریه از قبل راه اندازی شد و پس از نصب به روز رسانی مورد نظر بر روی گوشی، این مورد تغییر نخواهد کرد.

گلکسی A35 کمتر از یک هفته پس از عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند - چیکاو

از آنجایی که گلکسی A35 کمتر از یک هفته پیش عرضه شد، احتمالاً در حال حاضر افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند، اما به محض دریافت A35 و راه اندازی آن، به روز رسانی در انتظار خریداران خواهد بود. مانند همه گوشی‌های هوشمند گلکسی، به‌روزرسانی‌ها از منوی تنظیمات A35 » به‌روزرسانی نرم‌افزار قابل دانلود خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.