Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 اکنون با به‌روزرسانی جدید امن‌تر شده‌اند

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی One UI 6.1 نیست که ممکن است به آن امیدوار باشید. با این حال، به‌روزرسانی One UI 6.1 چندان دور از دسترس نیست، زیرا سامسونگ تأیید کرده است که به‌روزرسانی غنی از ویژگی‌ها در پایان این ماه ارائه می‌شود.

Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 به‌روزرسانی امنیتی مارس 2024 را دریافت می‌کنند

به‌روزرسانی جدیدی که برای Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 منتشر شده است، وصله امنیتی مارس 2024 را به همراه دارد. این به روز رسانی برای Galaxy Z Flip 4 در سراسر استرالیا، آفریقا، آسیا و اروپا در دسترس است و با نسخه سیستم عامل F721BXXS5EXBF ارائه می شود. برای گلکسی زد فولد 4، این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل F936BXXS5EXBF در کشورهای اروپایی است. این به روز رسانی ها می تواند در چند روز دیگر به بازارهای دیگر گسترش یابد.

به روز رسانی امنیتی مارس 2024 بیش از 44 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی کشف شده در نرم افزار قبلی را برطرف می کند. با این حال، انتظار نداشته باشید که ویژگی های جدید یا بهبود عملکرد را به همراه داشته باشد. این ویژگی‌ها با به‌روزرسانی One UI 6.1 ارائه می‌شوند.

اگر گلکسی زد فلیپ 4 یا گلکسی زد فولد 4 دارید، زمان خوبی است که آپدیت جدید را بررسی کنید. می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات در تلفن، رفتن به به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.