آسان‌ترین روش‌های ساخت اپل آیدی رایگان اینجاست!

همه ما می‌دانیم که محصولات لوکس برند اپل با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که کاربران ایرانی با آن مواجه هستند مانند مشکل رجیستری آیفون 14 و 15و.. و تحریم‌ها بسیار پرطرفدار و خواستنی هستند و در واقع هنوز هم عده‌ی زیادی حاضرند برای داشتن گوشی از این برند، اپل واچ، مک بوک و سایر محصولات این کمپانی هزینه‌ی بالایی پرداخت کنند.

اگر شما هم مالک یک گوشی آیفون دوست داشتنی هستید یا قصد خرید گوشی آیفون را دارید احتمالاً با دغدغه و چالش اپل آیدی مواجه هستید. البته پس از خرید آیپد و مک بوک نیز به اپل آیدی نیاز دارید و این چالش مختص گوشی آیفون نیست. پس تا انتهای این مقاله همراه با باشید تا اول از همه با خود اپل آیدی و سپس روش‌های ساخت اپل آیدی رایگان آشنا شوید.

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی نوعی شناسه مخصوص هر کاربر یا به عبارتی حساب کاربری است که با آن هویت شما مشخص شده و شرکت اپل می‌تواند با آن شما را از سایر کاربران خود متمایز کند. هر نوع و مدل از محصولات اپل را که خریداری کنید باید این شناسه‌ی ویژه‌ی خود را داشته باشید زیرا بدون اپل آیدی امکان دسترسی به برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را نخواهید داشت. همچنین همواره به این نکته مهم دقت کنید که امکان بازیابی داده‌ها و دسترسی به دستگاهی که اپل آیدی آن غیرفعال یا اطلاعاتش گم شده وجود نخواهد داشت.

اکثر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی یا تصور مشکل بودن ساخت اپل آیدی به مراکز خدمات موبایل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، برای ایجاد شناسه کاربری اپل خود اقدام می‌کنند؛ اما تلاش ما این است که با ذکر روش‌های آسان ساخت اپل آیدی ازین پس قادر باشید خود به تنهایی این کار را به راحتی انجام دهید پس با ما همراه باشید.

برای ساخت اپل آیدی رایگان به چه چیزهایی نیاز داریم؟

با بیشتر شدن سختگیری های کمپانی اپل برای ساخت اپل آیدی به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌ها، متاسفانه ساخت آن با چالش‌هایی روبرو شده است. مثلاً الزامی بودن ثبت شماره تلفن با توجه تحریم بودن شماره‌های ایرانی. همچنین به یک آدرس معتبر نیاز دارید که باز هم طبیعتاً امکان ثبت آدرس‌های واقعیتان در ایران وجود ندارد. درنتیجه:

  1. پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک شماره مجازی دائمی خریداری کنید تا هم اپل آیدی خود را راحت‌تر بسازید هم دائماً این شماره را در اختیار داشته و برای سایر سرویس‌ها از آن استفاده کنید.

  2. به سایت‌های مطمئنی که آدرس‌های فیک در اختیار شما قرار می‌دهند مراجعه کنید و یک آدرس معتبر بیابید تا بتوانید اپل آیدی خود را بسازید.

نکته: ترجیحاً هم شماره مجازی و هم آدرس فیکتان مربوط به کشور آمریکا باشد.

  1. فیلترشکنی مطمئن با آی پی آمریکا تهیه کنید تا بتوانید فرایند ساخت اپل آیدی را بدون مشکل اجرا کنید.

  2. از آخرین ملزومات برای ساخت اپل آیدی یک ایمیل مختص خودتان است که همیشه در دسترس باشد، توجه داشته باشید حتماً آدرس ایمیل و رمز آن را جایی یادداشت یا ذخیره نمایید.

آسان‌ترین روش‌های ساخت اپل آیدی رایگان

توصیه می‌کنیم قبل از خرید گوشی آیفون خود (یا آیپد و مک بوک فرقی ندارد) اپل آیدی خود را بسازید تا بعد از خرید دستگاه مدنظر خود به راحتی در حساب کاربری اپل خود لاگین کرده و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید هر یک از روش‌های زیر که برایتان آسان‌تر است را استفاده کنید:

ساخت اپل آیدی با گوشی آیفون

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به تنظیمات آیفون و کلیک روی گزینه Sign in to your iPhone و سپس گزینه Don’t have an Apple ID or forget it و در قدم بعدی گزینه Create Apple ID

  • با ورود به صفحه‌ی ساخت اپل آیدی باید ایمیل و پسورد را وارد کنید که سپس به صفحه‌ی ورود اطلاعات شخصی هدایت می‌شوید (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی و…). با ورود به مرحله‌ی بعدی نکته‌ی مهم این است که در قسمت اطلاعات پرداخت گزینه‌ی None را انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن آدرس فیکی که تهیه کرده اید وارد مرحله‌ی بعدی شوید.

  • اکنون باید ایمیل و شماره مجازی را برای احراز هویت وارد کنید. در صفحه‌ی دریافت کد روی گزینه ?Didn’t get a verification code بزنید و سپس Verify later را انتخاب کنید. با زدن گزینه Continue کدی به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید.

  • و تمام!!!

ساخت اپل آیدی از طریق سایت رسمی اپل

در این روش می‌توانید با لپ تاپ اپل یا لپ تاپ ویندوزی خود اقدام به ساخت اپل آیدی کنید. حتی می‌توانید از گوشی اندرویدی علاوه بر آیفون و آیپد نیز استفاده کنید.

  • ابتدا وارد سایت اپل به آدرس appleid.apple.com شوید و گزینه Create Your Account را انتخاب نمایید.

  • در صفحه‌ی باز شده اطلاعات مورد نیاز را با توجه به نکات گفته شده در مرحله‌ی قبل پر کنید.

  • در انتهای صفحه سه گزینه وجود دارد که بهتر است تیک آن‌ها را بردارید. این گزینه‌ها مربوط به اخبار اپل هستن که در صورت تیک دار بودن برایتان ایمیل خواهند شد.

  • مرحله بعد وارد کردن کد امنیتی و سپس انتخاب Continue است.

  • مرحله بعدی احراز هویت و دریافت کد تایید بوده و بعد آن وارد کردن آدرس و اطلاعات پرداخت است که در روش قبل کامل توضیح داده شده است. در نهایت اطلاعات خود را یک دور چک کرده و پس از اطمینان گزینه Save را انتخاب کنید.

  • در صفحه ای که برایتان ظاهر می‌شود قسمتی به نام Security را مشاهده می‌کنید. حتماً روی آن کلیک کرده و سوالات امنیتی را تعیین و در جایی برای خود یادداشت کنید. با این کار در آینده می‌توانید برای بازیابی اکانت خود راحت‌تر اقدام کنید.

جمع بندی

امیدواریم ترفندهای ذکر شده در این مقاله برای ساخت اپل آیدی به ساده‌ترین روش و رایگان برای شما مفید واقع شده باشد. همانطور که پیش‌تر هم گفتیم محصولات لوکس و بادوام اپل علی‌رغم هزینه بالا و محدودیت‌های خاص خود در ایران همچنان ارزش خرید بالایی داشته و در صدر لیست بهترین گوشی‌ها قرار دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.