سامسونگ بی سر و صدا گلکسی M15 5G را با صفحه نمایش OLED عرضه می کند

در دسامبر 2023، سامسونگ گلکسی A15 5G را عرضه کرد و در پایان آن ماه، ما متوجه شدیم که در حال توسعه گلکسی M15 5G است که یک نوع تغییر نام تجاری از دستگاه های سری A و جانشین گلکسی M14 سال گذشته خواهد بود. 5G خوب، تقریباً دو ماه و نیم پس از انتشار آن خبر، سامسونگ بالاخره گلکسی M15 5G را عرضه کرد.

غول فناوری کره ای در مورد راه اندازی این دستگاه اطلاعیه ای نداد. در عوض، بی‌صدا این گوشی را در وب‌سایت رسمی شرکت برای عراق و شام فهرست کرد. همانطور که انتظار داشتیم، گلکسی M15 5G یک نوع تغییر نام تجاری از گلکسی A15 5G است و به این ترتیب، دستگاه سری M همان مشخصات دستگاه سری A را دارد، به جز ظرفیت باتری، طراحی پانل پشتی، ضخامت و وزن.

در حالی که گلکسی A15 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، گلکسی M15 5G دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است. وزن دستگاه سری M 17 گرم بیشتر از همتای خود در سری A است و وزن آن به 217 گرم می رسد و ضخامت 0.9 میلی متری آن به 9.3 میلی متر می رسد. برای تمایز این دو، سامسونگ گلکسی M15 5G را با طراحی متفاوت پشتی عرضه می کند. به جای پشتی ساده گلکسی A15 5G، یک الگوی شطرنجی دارد.

مشخصات گلکسی M15 5G - چیکاو

مشخصات گلکسی M15 5G

مانند گلکسی A15 5G، گلکسی M15 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ به روز رسانی 90 هرتز است که تفاوت زیادی با LCD در گلکسی M14 5G دارد.

شما سه دوربین در عقب دارید. یک سنسور عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. برای عکس های سلفی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی دریافت می کنید. دوربین اصلی در پشت و دوربین سلفی می توانند ویدیوهایی با وضوح FHD و 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

منبع تغذیه دستگاه جدید سری M، SoC مدیاتک Dimensity 6100+ است. دستگاه ذکر شده در وب سایت سامسونگ دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

با این حال، ما فرض می کنیم که این شرکت زمانی که گوشی را برای خرید در دسترس قرار دهد، آن را در پیکربندی های حافظه دیگر نیز ارائه می دهد. در حالی که این غول فناوری فاش نکرده است که گوشی جدید با کدام نسخه از اندروید عرضه می شود، ما فرض می کنیم که با اندروید 14 (One UI 6.0) عرضه خواهد شد.

در بخش اتصال، گزینه هایی مشابه سایر گوشی های میان رده سامسونگ، از جمله دو سیم کارت 5G، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، GPS، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا را در اختیار دارید. گلکسی M15 5G از شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی می‌کند، که 10 وات کمتر از آن چیزی است که گلکسی A15 5G می‌تواند تحمل کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کنار آن اشاره کرد. سامسونگ این گوشی را در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری عرضه می کند.

قیمت و در دسترس بودن

سامسونگ نه قیمت گلکسی M15 5G را فاش کرده است و نه جزئیاتی در مورد اینکه این شرکت چه زمانی آن را برای خرید در دسترس قرار خواهد داد. همانطور که گفته شد، انتظار می رود قیمت آن کمی کمتر از Galaxy A15 5G باشد و در چند هفته آینده به فروش برسد. همچنین انتظار می رود سامسونگ به زودی این گوشی را در کشورهای دیگر از جمله هند عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.