نگاه اولیه به مشخصات ریلمی 12 پلاس

سری Realme 12 اکنون شامل چهار گوشی هوشمند است – ریلمی 12، ریلمی 12 پلاس، ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس. ما اکنون +Realme 12 را با خود داریم، بنابراین بیایید جعبه‌گشایی سریع گوشی هوشمند را انجام دهیم تا ببینیم در مورد چیست.

+Realme 12 در یک بسته خرده‌فروشی زرد رنگ مانند سایر گوشی‌های هوشمند موجود در خط عرضه می‌شود. این شامل یک کیس محافظ، یک آداپتور برق 67 واتی، یک کابل شارژ و یک ابزار اجکتور سیم کارت است.

بررسی مشخصات ریلمی 12 پلاس

ریلمی 12 پلاس حول یک صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی 120 هرتزی FullHD+ E4 AMOLED با گواهی HDR10+ ساخته شده است. می تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد و دارای 100% طیف رنگی P3 است. نمایشگر همچنین از فناوری Rainwater Smart Touch استفاده می‌کند که از داده‌های اسکن صفحه برای تعیین اینکه آیا صفحه یا عقربه‌های روی صفحه‌نمایش آب دارند یا خیر استفاده می‌کند. این برای جلوگیری از اعمال لمس غیرمنتظره و بهبود دقت لمس است.

صفحه نمایش AMOLED همچنین دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 و FOV 82.6 درجه است. از سنسور 1/3 اینچی استفاده می کند.

علاوه بر این، صفحه نمایش ریلمی 12 پلاس دارای یک اسکنر اثر انگشت در زیر است که سرعت بازگشایی 0.55 ثانیه اعلام شده است. در مدت زمان کوتاهی که با گوشی هوشمند سپری کردیم، متوجه شدیم که آن سریع و دقیق است. با این حال، ما دوست داشتیم اسکنر اثر انگشت برای سهولت در دسترسی و تجربه باز کردن قفل راحت‌تر کمی بالاتر قرار گیرد.

ریلمی 12 پلاس را بچرخانید و طرحی شبیه به سری Realme 12 Pro خواهید دید. در نگاه اول، ممکن است حتی نتوانید این سه گوشی را از هم تشخیص دهید، زیرا +Realme 12 همچنین یک دستبند سه بعدی Jubilee را به نمایش می‌گذارد که طول پانل پشتی را در بر می‌گیرد و جزیره دایره‌ای دوربین آن را قطع می‌کند.

این کاور همچنین از چرم گیاهی مقاوم در برابر آلودگی استفاده می‌کند که نه تنها از لک اثرانگشت جلوگیری می‌کند و چسبندگی خوبی به گوشی می‌دهد، بلکه باعث می‌شود گوشی به خوبی لمس شود و ظاهری عالی به آن می‌دهد.

با چرخش به جزیره دوربین، یک فلاش LED و سه دوربین داریم – یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony LYT-600، OIS)، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (112 درجه) و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی با f/1.88، f/2.2. و دیافراگم f/2.4 به ترتیب.

ریلمی 12 پلاسمی تواند ویدیوهای 1080p تا 60 فریم در ثانیه و ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین دارای سه فیلتر دوربین اصلی به نام‌های Journey Filter، Memory Filter و Maverick Filter است که به ترتیب از فیلم‌های Life Of Pi، The Curious Case of Benjamin Button و Top Gun: Maverick الهام گرفته شده‌اند.

جزیره دوربین ریلمی 12 پلاس الگوی صفحه‌ی صفحه‌ی Sunburst Dial را که در مدل‌های Pro مشاهده می‌شود، به نمایش می‌گذارد و هنگامی که نور در زوایای مختلف به آن برخورد می‌کند، جلوه بصری خوبی ایجاد می‌کند.

با این حال، تفاوت اینجاست که جزیره دوربینریلمی 12 پلاس توسط قاب طلایی که در Pro و + Pro داریم احاطه نشده است، که باعث می‌شود این گوشی‌ها برتر به نظر برسند. با این حال، یک حلقه براق، بازتابنده و طلایی رنگ در اطراف ماژول دوربین دریافت می کنید.

تفاوت دیگر طراحی تخت است. برخلاف ریلمی 12 پرو و پرو پلاس، ریلمی 12 پلاس دارای قاب‌های مسطح و قاب پشتی است که باعث می‌شود گوشی در دست گرفتن راحت نباشد.

قاب سمت راست +Realme 12 دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده است. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن یک مشبک بلندگو، میکروفون اصلی و شیار دو سیم کارت قرار دارد. در بالا جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد که میکروفون ثانویه به آن می پیوندد.

در زیر کاپوت، ریلمی +12 دارای SoC Dimensity 7050 با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی است. رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 را به طور کامل اجرا می کند، و Realme قول داده است که نسخه اندروید را دو سال و سه سال به روز رسانی امنیتی ارائه دهد.

سوخت کل پکیج یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با آداپتور 67 واتی همراه تبلیغ شده است که از 1٪ به 50٪ در 19 دقیقه و 100٪ در 48 دقیقه می رسد. بقیه نکات برجسته Realme 12 plus شامل اتصال 5G، رتبه IP54، صدای Hi-Res و بلندگوهای استریو دوگانه است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.