مشخصات موتورولا اج 50 پرو لو رفت

موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمند پیشرفته بعدی خود، Edge 50 Pro است و تعدادی از تصاویر مربوط به آن امروز به همراه برخی جزئیات به بیرون درز کرده است.

مانند سال های گذشته، انتظار داشته باشید که همان گوشی با نام یک، نه دو، بلکه با سه نام مختلف در بازارهای مختلف فروخته شود – احتمالاً موتورولا X50 Ultra در چین و Motorola Edge + (2024) در ایالات متحده نامیده می شود. نام Motorola Edge 50 Pro در هر جای دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

این گوشی در رنگ‌های بنفش، مشکی و نقره‌ای و سفید عرضه خواهد شد. مدل های بنفش و مشکی ممکن است دارای پشتی چرم مصنوعی باشند. تنظیمات دوربین پشت سه گانه Edge 50 Pro شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.4، یک سنسور 13 میلی متری فوق عریض و یک تله فوتو 73 میلی متری است که احتمالاً به عنوان زوم اپتیکال 3 برابر به بازار عرضه می شود.

Edge 50 Pro دارای صفحه نمایش منحنی، اندازه 6.7 اینچی و نرخ تازه سازی 165 هرتز خواهد بود. چیپست Snapdragon 8 Gen 3 به طور شگفت انگیزی نمایش را اجرا می کند، همراه با 12 گیگابایت رم. ظاهراً این تلفن همراه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی سیم 50 واتی.

جالب اینجاست که رندرهای فاش شده تاریخ 3 آوریل را نشان می دهند، بنابراین ممکن است تاریخ اعلام رسمی آن باشد یا نباشد. X50 Ultra می تواند اولین نمونه از سه قلوهای مشابه باشد که به رسمیت شناخته می شود، زیرا موتورولا از قبل عرضه آن را در چین آغاز کرده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.