سامسونگ جزئیات موتور ProVisual دوربین های Galaxy S24 Ultra را ارائه می دهد

سامسونگ یک اینفوگرافیک منتشر کرده است که جزئیات پیشرفت هایی را که با سیستم دوربین Quad Tele جدید Galaxy S24 Ultra و موتور ProVisual که آن را هدایت می کند به دست آورده است، منتشر کرده است.

همه چیز با Nightography بهبود یافته در پایان تلویزیون شروع می شود. دوربین جدید با زوم 5 برابری S24 Ultra دارای دو برابر بزرگتر از سنسور و 60 درصد پیکسل های بزرگتر در 1.4 میکرومتر نسبت به تصویرگر قدیمی 10x است. همچنین زاویه تثبیت گسترده تری دارد، یعنی OIS بهتر است. سپس در پشت صحنه، پردازنده سیگنال تصویر (ISP) مجهز به هوش مصنوعی دوربین جدید 5x دارای واحد پردازش عصبی (NPU) 42 درصد سریع‌تر است و شاتر زوم 30 درصد سریع‌تر است.

سپس ویرایش جدید Generative است که از هوش مصنوعی قدرتمند Galaxy S24 Ultra برای صاف کردن، تغییر اندازه، رنگ‌آمیزی و تکنیک‌های خارج از رنگ برای پر کردن شکاف‌ها استفاده می‌کند.

Expert RAW اکنون یک حالت جدید 24 مگاپیکسلی را فعال می کند که تصاویر 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا را با تصاویر 12 مگاپیکسلی چند فریم ترکیب می کند. عکس‌های AI Fusion 24 مگاپیکسلی دارای HDR هستند (البته نه Ultra HDR که نقاط برجسته در گالری و Google Photos را روشن می‌کند)، و می‌توان آن را فقط به صورت JPEG، فقط RAW یا هر دو صادر کرد.

در نهایت، اجازه دهید در مورد Enhance-X، ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ، و ویژگی جدید Camera Shift صحبت کنیم.

این به شما امکان می دهد زاویه و پرسپکتیو یک عکس را پس از گرفتن آن با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم کنید. اساساً به شما این امکان را می دهد که یک عکس را با زاویه کم، زاویه بیش از حد یا زاویه مستقیم برای تأکید بر آنچه در یک سوژه می خواهید بسازید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.