برنامه تلفن سامسونگ باید این ویژگی جدید شماره گیر گوگل را داشته باشد

برنامه Phone by Google اکنون تماس‌های انجام‌شده از طریق واتساپ را در صفحه اخیر نشان می‌دهد، که صفحه‌ای است که شامل گزارش تماس‌ها است (که توسط Kishore9196@ مشاهده شده است).

برنامه شماره‌گیر در تماس‌هایی که از طریق واتس‌اپ انجام می‌شود، «WhatsApp» را ذکر می‌کند و در تماس‌های معمولی (تماس‌هایی که با استفاده از شبکه تلفن همراه انجام می‌شود)، برنامه نام شبکه‌ای را که از طریق آن انجام شده است را نشان می‌دهد تا بین دو نوع تماس تمایز قائل شود. همچنین یک دکمه تماس در گزارش تماس را نشان می دهد تا شما یک بار دیگر آن تماس واتساپ را مستقیماً از برنامه شماره گیر برقرار کنید.

تماس های واتساپ از طریق تلفن توسط گوگل - چیکاو

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا ویژگی جدید بخشی از تلفن توسط Google یا WhatsApp است. همچنین نمی دانیم که آیا کاربر با آخرین تغییر نسخه بتا یا نسخه پایدار این دو برنامه مواجه شده است.

امیدواریم با توجه به اینکه افراد بیشتری متوجه این تغییر شوند، با این موضوع آشنا خواهیم شد. با توجه به آخرین تغییر، من انتظار دارم که Phone by Google به زودی تماس‌های دیگر پلتفرم‌های پیام‌رسان از جمله سیگنال و تلگرام را نیز نمایش دهد.

اگر از گوشی هوشمند/تبلت Samsung Galaxy استفاده می‌کنید، ممکن است از برنامه تلفن سامسونگ برای برقراری تماس‌های معمولی استفاده کنید که تماس‌های WhatsApp را نشان نمی‌دهد.

ما امیدواریم که آن نیز شروع به ارائه این ویژگی کند. حتی اگر اینطور نباشد، همیشه می‌توانید شماره‌گیر پیش‌فرض خود را از Samsung Phone به Phone by Google با دانلود برنامه و سپس رفتن به تنظیمات » برنامه‌ها » انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض » برنامه تلفن و انتخاب Phone by Google تغییر دهید. فقط برای اینکه بدانید، شماره گیر آیفون مدت زیادی است که این ویژگی را ارائه می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.