تبدیل متن به گفتار در ساعت های گلکسی عملکرد بهتری خواهد داشت

گوگل از انتشار یک موتور جدید Text-To-Speech (TTS) برای Wear OS 4 خبر داده است. به گفته این شرکت، از “مدل های کاهش یافته ML prosody برای ایجاد ترکیب سریع تر در دستگاه های Wear OS استفاده می کند.” گوگل همچنین اضافه می‌کند که موتور جدید TTS را به گونه‌ای تنظیم کرده است که «در دستگاه‌های با حافظه کم کارآمد و قابل اعتماد باشد».

با این کار، عملکرد TTS در مدل‌های Galaxy Watch 4، Watch 5 و Watch 6 باید سریع‌تر کار کند و منابع کمتری مصرف کند و در نتیجه عملکرد کلی سیستم بهتر و عمر باتری افزایش یابد. گوگل نگفته است که چگونه موتور جدید TTS را ارائه خواهد کرد، اما ما انتظار داریم که با به روز رسانی سیستم بعدی این کار را انجام دهد.

طبق گفته گوگل، موتور جدید TTS پس از راه اندازی دستگاه، 10 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود. این شرکت خاطرنشان می‌کند که برای تعاملات کوتاهی مانند «سرویس‌های دسترس‌پذیری، راهنمایی‌های مربی برای برنامه‌های ورزشی، نشانه‌های ناوبری، و خواندن با صدای بلند هشدارهای دریافتی از طریق بلندگوی ساعت یا هدفون‌های متصل به بلوتوث» در نظر گرفته شده است، و بنابراین، «نباید اینطور باشد. برای خواندن با صدای بلند یک مقاله طولانی یا یک خلاصه طولانی از یک پادکست استفاده می شود.

در پست اعلامیه، گوگل می گوید که موتور جدید TTS از بیش از 50 زبان پشتیبانی می کند و به طور پیش فرض با 7 زبان از پیش بارگذاری شده است: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، ژاپنی و چینی ماندارین. با این حال، OEM ها می توانند مجموعه ای متفاوت از زبان ها را ارائه دهند. هنگام تنظیم ساعت هوشمند، اگر کاربر زبانی را انتخاب کند که از قبل بارگذاری نشده باشد، دستگاه زمانی که روی Wi-Fi و شارژ باشد آن را دانلود می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.