ساعت ورزشی سونتو ریس (suunto race) با 26 روز باطری بی رقیب در بازار

مدتی می گذرد که سونتو محصول جدیدی نداده بود ، اما سونتو بالاخره وارد قابت با معرفی بهترین ساعت برای دویدن بانام سونتو ریس Suunto Race  شد. این بهترین ساعتی است که سونتو بعد مدت طولانی ساخته ، با صفحه نمایش روشن و AMOLED، قابلیت های نقشه برداری پیشرفته و GPS چند باند. بعلاوه، سونتو آن را در یک نقطه قیمت عالی قرار داده است.

باطری ساعت سونتو ریس

چه برای ماراتن تمرین می‌کنید یا برای اولین بار وارد ورزش دو می‌شوید، اگر نمی‌خواهید بعد از هر دویدن ساعت خود را شارژ کنید عمر باتری در Suunto Race قابل توجه است – طبق گفته سونتو، ساعت با استفاده روزانه 12 روز (مانند بررسی زمان/اعلان‌ها، اما ضبط هیچ فعالیتی) یا 26 روز اگر نمایشگر ضربان قلب را خاموش کنید، دوام خواهد آورد.

مشخصات فنی ساعت SUUNTO RACE

  • اندازه نمایشگر: 1.43 اینچ
  • رزولوشن: 466*466 پیکسل
  • وزن: 83 گرم / 2.93 اونس
  • عمر باتری GPS:40  ساعت در چند باند/دو فرکانس
  • قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، ANT+

اما چگونه با ساعت‌هایی مانند Garmin Forerunner 965 و برخی دیگر از بهترین ساعت‌های در حال حاضر موجود در بازار مقایسه می‌شود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، در چند هفته گذشته آن را در چندین مراسم دو و تمرین مختلف آزمایش کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Suunto Race را در زیر بخوانید.

ساعت ورزشی سونتو ریس اولین ساعت واقعی ورزشی سونتو با صفحه نمایش AMOLED است که به اپل، گارمین و سایرین در کنار گذاشتن فناوریاستفاده از صفحه نمایش رنگارنگ می پیوندد.

این ساعت به عنوان یک ساعت پرفورمنس برای مسابقه و تمرین معرفی می شود و هدف آن قرار دادن ساعتی روی مچ دست شما است که حرکات شما را به دقت ردیابی می کند، زمان تمرین را برای تصمیم گیری بهتر تمرین تجزیه و تحلیل می کند .

این ساعت ارزان‌تر از Garmin Forerunner 965، Apple Watch Ultra 2 و Polar Vantage V3 است که به تازگی معرفی شده است، بنابراین آیا باید با Suunto Race مسابقه دهید؟ این برداشت من است.

طراحی و صفحه نمایش  ساعت سونتو RACE

  • گزینه های قاب فولادی ضد زنگ یا تیتانیوم
  • صفحه نمایش AMOLED با حالت همیشه روشن
  • طراحی آزمایش شده نظامی

سونتو مطمئناً در سال‌های اخیر با ساعت‌های خود پیشرفت‌هایی را در جلوه‌های ظاهری ایجاد کرده است، و Race سانتویکی دیگر از قسمت‌های بسیار جذاب است.

شما یک ساعت آزمایش شده نظامی به اندازه 49 میلی‌متر دریافت می‌کنید که ضخامت آن 13.3 میلی‌متر است و یک قاب پلیمری با بند سیلیکونی منطبق را گردهم آورده که به راحتی قابل جدا شدن است. مانند ساعت عمودی سونتو، می‌توانید ساعت سونتو Race را با قاب فولادی ضد زنگ یا تیتانیوم بگیرید. استفاده از تیتانیوم قیمت را بالا می برد و به شما یک قاب با طراحی غالب می دهد که همچنان می تواند وزن را تا حد قابل کنترل پایین نگه دارد.

سونتو سه دکمه فیزیکی از جمله تاج چرخان را برای پیمایش در نرم افزار ساعت انتخاب می کند. این دکمه‌ها توسط دکمه‌های صاف‌تری احاطه شده‌اند که یکی از بالا به شما امکان دسترسی سریع به صفحه ردیابی تمرین را می‌دهد و یکی پایین شما را به منوی تنظیمات پنل کنترل می‌رساند.

سونتو دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED با اندازه 1.43 اینچ با وضوح 466 در 466 است. این یک صفحه نمایش با اندازه خوب و پنل AMOLED با کیفیت قوی است که می توان آن را به صورت 24/7 تنظیم کرد. من هیچ مشکل دید عمده ای با آن نداشتم. این می تواند خوب و روشن باشد و اساساً یک پنل با وضوح بالاتر از پنل موجود در Garmin Forerunner 965 به شما می دهد.

این ساعت دارای درجه بندی ضدآب قوی است و به شما امکان می دهد تا عمق 100 متری  بروید. من ساعت ریس را برای شنا پوشیده ام و آن را زیر دوش نگه داشته ام و همه چیز هنوز در حالت کار است.

ویژگی های نرم افزار ساعت هوشمند suunto race

مشاهده اعلان ها و کنترل پخش موسیقی

دسترسی به برنامه های SuuntoPlus

کشیدن انگشت از صفحه ساعت به پایین شما را به صفحه ردیابی تمرین می رساند. کشیدن انگشت به سمت دیگر از همان مکان، شما را به منوی تنظیمات خود می‌رساند و به معیارهای سلامتی و بازیابی مداوم نگاهی بیندازید. همچنین می توانید برخی از این معیارها و ویژگی ها را به عنوان ویجت های تمام صفحه پین کنید

نور پس‌زمینه AMOLED Race تا 1000 nits روشنایی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در شرایط آفتابی‌تر ساعت را به وضوح می توانید ببینید. می‌توانید از ساعت برای اندازه‌گیری تغییرات ضربان قلب (HRV) برای نظارت بر زمان ریکاوری خود استفاده کنید و با قابلیت یک مربی با هوش مصنوعی می‌تواند تمرینات شما را بهینه کند و به شما انگیزه دهد. ابزارهای دیگر عبارتند از ردیابی GPS، برنامه‌های سرعت مسابقه، نقشه‌های آفلاین رایگان برای راهنمایی شما در طول مسابقه و بیش از 95 حالت ورزشی برای ثبت طیف وسیعی از فعالیت‌ها.

قابلیت بررسی ضربان قلب و خواب سونتو

البته، شما فقط برای ردیابی سرعت خود در دویدن، یک ساعت نمی‌خرید – این روزها، ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که 24/7 استفاده می‌شوند و ضربان قلب و ردیابی خواب دارند. Suunto Race دارای تمام ویژگی‌های سلامتی است که ما از ساعت‌های خود انتظار داریم – ساعت خواب شما را ردیابی می‌کند و نموداری از مراحل خواب، تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) و زمان‌های بهبودی را به شما نشان می‌دهد.

Suunto Race دارای بسیاری از ویژگی‌های سلامتی مشابه مواردی است که مدتی است در Garmin وجود داشته است. اکنون یک گزارش صبحگاهی در موردrace   Suunto وجود دارد که به شما می‌گوید آن شب چقدر خوب خوابیده‌اید – اکنون تا زمانی که آن را رد نکنید، مراقب است، بنابراین در واقع فرصتی برای مشاهده داده‌ها از مچ دست خود دارید. این گزارش همچنین بر مقادیر HRV شما در هنگام خواب نظارت می کند و میانگین را به شما نشان می دهد. در مورد HRV، ویجت “Recovery HRV” نیز وجود دارد که به 14 شب آخر خواب و جایی که در حال حاضر ایستاده اید نگاه می کند. این مقدار داده برای همه مناسب نخواهد بود، اما اگر در مورد آموزش خود جدی هستید، این یک ویژگی مفید است.

نمایندگی رسمی فروش محصولات سونتو در ایران با گارانتی

شرکت دریاکاو ؛ نماینده رسمی و انحصاری برند SUNNTO در ایران

مشاوره رایگان خرید تماس با شماره های 09122994000 و 09122995000

ساعت و کامپیوترهای غواصی سانتو دارای دو سال ضمانت کامل در مجموعه دریاکاو می‌باشد. شرکت دریاکاو با بهره‌گیری از متخصصان آموزش دیده در شرکت سونتو در فنلاند، برترین خدمات در هنگام خرید و خدمات پس از فروش را برای مشتریان دریاکاو تضمین می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.