به‌روزرسانی گلکسی بادز 2 پرو Auto Switch را برای لپ‌تاپ‌ها به ارمغان می‌آورد

چند روز پیش، سامسونگ فاش کرد که ویژگی های صوتی و چند دستگاهی بیشتری را به اکوسیستم گلکسی می آورد. این شرکت از امروز شروع به ارائه ویژگی‌های جدید صوتی و سوئیچینگ برای گلکسی بادز 2 پرو کرد. این به‌روزرسانی استفاده از هدفون‌های بی‌سیم را با جدیدترین تلویزیون‌ها و لپ‌تاپ‌های سامسونگ آسان‌تر می‌کند.

Galaxy Buds 2 Pro دارای سوئیچ خودکار برای Galaxy Books است

اوایل امروز، سامسونگ به روز رسانی سیستم عامل جدید گلکسی بادز 2 پرو را در اروپا و هند منتشر کرد. این نسخه با سیستم عامل R510XXUOAXB4 عرضه می شود و حجم دانلود آن در حدود 6.01 مگابایت است. این به روز رسانی ویژگی Buds Auto Switch را برای جفت شدن خودکار هدفون های بی سیم با لپ تاپ ها و رایانه های شخصی گلکسی معرفی می کند. این ویژگی باید با لپ‌تاپ‌های سری Galaxy Book 3 و Galaxy Book 4 کار کند.

سوئیچ خودکار Galaxy Book Buds به روز رسانی Samsung Galaxy Buds 2 Pro - چیکاو

بنابراین، وقتی ویدیوها را روی لپ‌تاپ Galaxy Book خود تماشا می‌کنید و با استفاده از Galaxy Buds 2 Pro به صدای آن گوش می‌دهید، و تماسی با تلفن Galaxy شما می‌رسد، Galaxy Buds 2 Pro به طور خودکار اتصال را از Galaxy Book شما به تلفن Galaxy تغییر می‌دهد.

این ویژگی به دستگاه‌هایی نیاز دارد که One UI 4.1.1 (یا بالاتر) و برنامه Continuity Service (نسخه 1.2.16 یا بالاتر) دارند. برای استفاده از این ویژگی در گلکسی بوک، لپ تاپ باید برنامه تنظیمات سامسونگ (نسخه 6.0.0 یا جدیدتر) را نصب کرده باشد.

تغییرات به‌روزرسانی جدید همچنین به بهبود قابلیت اطمینان و پایداری ویژگی بلوتوث Auracast اشاره می‌کند. بنابراین، هنگامی که با استفاده از Galaxy Buds 2 Pro به پخش صوتی بلوتوث Auracast ملحق می شوید، صدا با اطمینان بیشتری کار می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.