به روز رسانی اندروید 14 به گلکسی A52 در آسیا گسترش می یابد

در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط، به‌روزرسانی اندروید 14 را قبل از پایان سال گذشته دریافت کردند، به‌روزرسانی گلکسی A52 با تاخیر انجام شد. در روسیه، گوشی هوشمند میان رده محبوب در ژانویه به روز رسانی اندروید 14 را دریافت کرد. اکنون این به روز رسانی در کشورهای آسیایی و اروپایی در حال انتشار است.

به روز رسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 برای گلکسی A52 اکنون در کشورهای اروپایی در دسترس است و با نسخه سیستم عامل A525FXXU6EXB3 ارائه می شود. این یک به روز رسانی 1.2 گیگابایتی است و در حالت ایده آل باید با استفاده از شبکه Wi-Fi دانلود شود.

این سومین و احتمالا آخرین آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید برای گلکسی A52 است. در سال 2021 با اندروید 11 راه اندازی شد. گلکسی A52 آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد.

در سراسر کشورهای آسیایی و اروپایی موجود است. این کشورها عبارتند از ایران، افغانستان، استرالیا، اتریش، بنگلادش، کرواسی، فرانسه، آلمان، هند، عراق، ایتالیا، قزاقستان، کنیا، لیبی، مالزی، مراکش، نیوزیلند، پاکستان، لهستان، پرتغال، رومانی، عربستان سعودی، صربستان، اسلواکی. ، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سریلانکا، تایلند، جمهوری چک، فیلیپین، امارات، اوکراین و ویتنام.

ویژگی های One UI 6.0

علاوه بر One UI 6.0، این به روز رسانی وصله امنیتی ژانویه 2024 را نیز به همراه دارد که ده ها آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند. همچنین ده‌ها ویژگی جدید از جمله طرح‌بندی جدید پنل سریع، طرح‌های جدید ایموجی، و ویجت پخش‌کننده رسانه جدید برای صفحه قفل و ناحیه اعلان‌ها را به همراه دارد.

این به‌روزرسانی همچنین رابط کاربری ساده‌تری را برای برنامه دوربین به ارمغان می‌آورد که به شما امکان می‌دهد وضوح تصویر و ویدیو و گزینه‌های واترمارک بیشتری را انتخاب کنید. ویجت دوربین سفارشی و ویجت Weather Insights را نیز به همراه دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.