اگر گوشی یا تبلت گلکسی خود را روت کرده باشید، Apple Music اجرا نمی شود

اگر از Apple Music روی گوشی یا تبلت گلکسی خود که روت شده است استفاده می کنید، دیگر نمی توانید موسیقی را استریم کنید. مشخص شده است که اپل اکنون بررسی وضعیت روت دستگاه های مبتنی بر اندروید را آغاز کرده است و Apple Music فقط روی دستگاه هایی که روت نشده اند کار می کند.

آخرین نسخه بتای Apple Music برای اندروید روی گوشی های روت شده کار نمی کند

آخرین نسخه بتای اپل موزیک (4.7) برای اندروید در حال بررسی است که آیا دستگاه گلکسی شما (یا اندروید دیگر) روت شده است یا خیر. اگر اینطور باشد، برنامه پخش موسیقی کار نمی کند و این پیام را نشان می دهد: “Apple Music دیگر برای دستگاه های روت شده در دسترس نیست.” این توسط کاربر Reddit sername_is-taken کشف شد و توسط کاربر X @AssembleDebug گزارش شد. این ممکن است بسیاری از علاقه مندان به اندروید را عصبانی کند، زیرا برخی از آنها دستگاه های خود را برای آزمایش چیزهایی روت می کنند، bloatware را غیرفعال می کنند و تغییرات دیگری در دستگاه خود ایجاد می کنند.

پیام ریشه اندروید Apple Music - چیکاو

اپل اولین شرکتی نیست که محدودیت هایی را برای دستگاه های اندرویدی روت شده اعمال می کند. اکثر برنامه های بانکی و پرداخت موبایلی روی گوشی های اندروید روت شده کار نمی کنند. حتی کیف پول Samsung Pay/Samsung روی گوشی های گلکسی روت شده کار نمی کند. در واقع، برخی از برنامه‌های بانکی هند روی دستگاه‌های اندرویدی که حتی حالت برنامه‌نویس را هم روشن کرده‌اند، کار نمی‌کنند، که واقعاً آزاردهنده است. گوگل حتی RCS پیام های گوگل را روی گوشی های روت شده مسدود می کند.

اپل موزیک روی دستگاه‌های اندروید روت شده با آخرین نسخه بتا کار نمی‌کند و این محدودیت می‌تواند در آینده به نسخه پایدار برنامه گسترش یابد. بنابراین، اگر گوشی یا تبلت گلکسی خود را روت کرده باشید، با اختلالاتی مواجه خواهید شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.