شیائومی سری 15 و وان پلاس 13 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش هستند

گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی سال‌هاست که دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش هستند، اما همه آن‌ها از انواع نوری هستند. در مورد OnePlus هم همینطور. با این حال، ممکن است سال آینده با سری Xiaomi 15 و OnePlus 13 تغییر کند.

طبق دو منبع جداگانه در Weibo، معادل X (توئیتر سابق) در چین، شیائومی در حال حاضر در حال آزمایش حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک برای خانواده پرچم‌دار آینده شیائومی 15 است که در حال توسعه است.

شیائومی 15 صفحه نمایش کاملاً مسطح مدل قبلی خود را حفظ می کند، در حالی که Ultra مانند 14 Ultra با شیشه منحنی تر همراه خواهد بود.

این فقط شیائومی نیست – OnePlus 13 همچنین ظاهراً در حال تغییر به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است و به پرچمداران سامسونگ و برخی از دستگاه‌های پیشرفته vivo در استفاده از این فناوری می‌پیوندد که طبق تجربه ما، این پتانسیل را دارد که باز کردن قفل را سریع‌تر و دقیق‌تر کند.

هنوز روزهای اولیه توسعه این دستگاه‌هایی است که نزدیک به پایان سال در چین و احتمالاً در اوایل سال 2025 در سطح بین‌المللی عرضه می‌شوند، بنابراین ممکن است اوضاع در آینده تغییر کند. با این اوصاف، ما از دیدن دستگاه‌های اثر انگشت اولتراسونیک در گوشی‌های بیشتر هیجان‌زده هستیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.