گلکسی S10 Lite، نوت 10 لایت و گلکسی A71 دیگر به‌روزرسانی دریافت نمی کنند

سامسونگ از این ماه ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای برخی دستگاه‌ها متوقف می‌کند. این شرکت جزئیات وصله امنیتی ماه مارس را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی اوایل امروز منتشر کرد و گلکسی نوت 10 لایت، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی A71 و گلکسی A02 را از لیست دستگاه‌هایی که واجد شرایط به‌روزرسانی‌های آینده هستند، حذف کرد.

از آنجایی که هر چهار گوشی از نظر به‌روزرسانی‌های ویژگی یا سیستم‌عامل به‌خوبی از اوج خود گذشته‌اند و فقط برای مدتی به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کنند، نباید برای اکثر افرادی که هر یک از این دستگاه‌ها را دارند، سیستم عامل فعلی که استفاده می‌کنند آزار دهد.

اکنون پشتیبانی نرم افزاری برای تمامی مدل های گلکسی اس 10 یا گلکسی نوت 10 به پایان رسیده است

اگر نقص امنیتی جدی در Android و One UI سامسونگ کشف شود، ممکن است به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی برای این دستگاه‌ها منتشر شود، اما احتمال این اتفاق برای دستگاه‌هایی که دیگر با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی نمی‌شوند معمولاً بسیار کم است.

با توقف به‌روزرسانی‌های گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت، سامسونگ اکنون پشتیبانی از تمامی مدل‌های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 را متوقف کرده است. با این حال، این مورد برای انواع گلکسی A71 یا گلکسی A02 صادق نیست: سامسونگ تا یک سال دیگر به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای Galaxy A71 5G و Galaxy A02s ادامه می‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.