Galaxy M14 5G به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2024 را با یک ماه تاخیر دریافت می‌کند

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای نوع بین‌المللی گلکسی M14 5G (SM-M146B) منتشر کرده است. وصله امنیتی فوریه 2024 را ارائه می کند که 72 مشکل امنیتی را برطرف می کند. آخرین سیستم عامل دارای شماره ساخت M146BXXS3BXB1 است.

این شرکت این آپدیت را در تمامی کشورهایی که این گوشی را به فروش می رساند از جمله هند، عراق، مراکش، نپال، عربستان سعودی، سریلانکا، تونس، ترکیه و امارات متحده عربی در دسترس قرار داده است.

معمولاً تلفن‌های هوشمند سامسونگ به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را بررسی می‌کنند و در صورت در دسترس بودن به شما اطلاع می‌دهند. با این حال، اگر Galaxy M14 5G شما یک پاپ آپ برای به روز رسانی به شما نشان نداده است، با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و کلیک بر روی دکمه دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

سامسونگ گلکسی M14 5G را در برنامه به‌روزرسانی‌های امنیتی سه‌ماهه قرار داده است، به این معنی که ظرف سه ماه یک به‌روزرسانی امنیتی را به گوشی هوشمند ارائه می‌کند. بنابراین انتظار دارید که این شرکت به‌روزرسانی امنیتی بعدی را قبل از ژوئن 2024 ارائه کند.

در دسامبر 2023، سامسونگ گوشی را به اندروید 14 (One UI 6.0) به‌روزرسانی کرده بود. این شرکت قرار است دو ارتقاء سیستم عامل را به گوشی ارائه دهد. این بدان معناست که این شرکت اندروید 15 (One UI 7.0) را در زمانی که گوگل اواخر سال جاری منتشر کند، برای گوشی هوشمند منتشر خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.