گلکسی A55 می‌تواند با 12 گیگابایت رم عرضه شود که اولین مورد در میان‌رده‌های سامسونگ است

حالا اینجا چیزی است که ما انتظارش را نداشتیم. چندین ورودی بنچمارک جدید برای گلکسی A55 در وب سایت Geekbench نشان می دهد که دستگاه میان رده می تواند یک نسخه با 12 گیگابایت رم داشته باشد!

سامسونگ همیشه 12 گیگابایت رم را در انحصار گوشی های پرچمدار منتخب نگه داشته است، اما این اولین گوشی برای گوشی های میان رده سامسونگ خواهد بود. در واقع، A55 رم بیشتری نسبت به گلکسی اس 24 پایه خواهد داشت، که دقیقاً ارزان نیست و این امر را چشمگیرتر می کند.

رم 12 گیگابایتی با اولین تراشه میان رده اگزینوس سامسونگ با گرافیک AMD سازگار خواهد بود.

مشخص نیست که چرا سامسونگ ترجیح می دهد رم بیشتری را در یک گوشی میان رده نسبت به یکی از دستگاه های پرچمدار خود قرار دهد، اما این یک افزوده خوشایند است. 12 گیگ رم نیز با Exynos 1480 که اولین تراشه میان رده سامسونگ با گرافیک AMD خواهد بود، به خوبی هماهنگ می شود.

همچنین باید به نرمی رابط کاربری کمک کند، که برای طولانی‌ترین زمان پاشنه آشیل گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه سامسونگ بوده است و لکنت را کاهش می‌دهد، به‌ویژه زمانی که دستگاه به محدودیت‌های خود فشار آورده است. علاوه بر این، وابستگی سیستم‌عامل به حافظه مجازی/ویژگی RAM Plus را کاهش می‌دهد تا برنامه‌های پس‌زمینه خیلی سریع از بین نرود.

جالب است که ببینیم آیا سامسونگ فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در گلکسی A55 ارائه می‌کند تا با میزان بالاتر حافظه دسترسی تصادفی همراه شود. ما فرض را بر این می‌گذاریم که سامسونگ همه چیز را در یک زمان انجام می‌دهد و ارتقای فضای ذخیره‌سازی را برای مدل بعدی حفظ می‌کند.

ما همچنین نمی‌توانیم این احتمال را رد کنیم که سامسونگ نسخه رم 12 گیگابایتی را حداقل در هر بازاری عرضه نکند. همچنین ممکن است از روز اول در دسترس نباشد، زیرا این معیارهای ورودی بسیار جدید هستند و عرضه رسمی گلکسی A55 چندان دور نیست.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.