به روز رسانی ماهانه سامسونگ جزئیات وصله امنیتی مارس 2024 منتشر می شود

شروع هر ماه جدید مروری دقیق از آخرین به روز رسانی ماهانه سامسونگ برای ما به ارمغان می آورد. تنها پنج روز از این ماه گذشته است و سامسونگ جزئیات وصله امنیتی مارس 2024 خود را پیش برده و در دسترس قرار داده است.

همانطور که انتظار داشتیم، شرکت معمولاً قبل از اینکه جزئیات در بولتن امنیتی منتشر شود، ارسال وصله جدید را شروع می کند. در این مورد نیز این اتفاق افتاده است، این به‌روزرسانی در دومین به‌روزرسانی میان‌افزار Galaxy S24 گنجانده شده است، بنابراین ممکن است برخی از شما قبلاً وصله امنیتی مارس 2024 را تغییر دهید.

تمام جزئیات آخرین وصله امنیتی سامسونگ را بررسی کنید

مانند هر نسخه تعمیر و نگهداری امنیتی، جدیدترین وصله شامل اصلاحاتی از Google و Samsung به ترتیب برای Android و One UI است. سامسونگ از طریق این نسخه 9 آسیب پذیری و نوردهی در نرم افزار خود را برطرف کرده است.

این شرکت چندین مورد از آسیب‌پذیری‌های ریسک متوسطی را که رفع کرده است، شرح داده است، مانند مشکل سرریز پشته در بوت لودر که مهاجمان ممتاز را قادر می‌سازد کد دلخواه را اجرا کنند. برخی موارد امنیتی با ماهیت جدی تر به طور عمومی فاش نشده اند، اما رفع شده اند.

گوگل همچنین تمام اصلاحاتی را که در اندروید از طریق انتشار تعمیرات امنیتی مارس 2024 در وب‌سایت خود انجام داده است، شرح داده است.

اکنون فقط زمان زیادی است که شاهد انتشار سریع این آخرین وصله امنیتی برای کاربران در سراسر جهان باشیم. ما احتمالاً شاهد خواهیم بود که برخی از گوشی‌های پرچمدار اخیر، ابتدا این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، قبل از اینکه به بقیه خط تولید برسد. سامسونگ در ارسال سریع به‌روزرسانی‌ها بسیار خوب عمل می‌کند، بنابراین این وصله باید در عرض چند هفته در کل خط تولید آن اعمال شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.