سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2024 را برای گلکسی A13 ارائه می‌کند

پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید 14 (One UI 6.0) برای گلکسی A13، سامسونگ اکنون شروع به انتشار وصله امنیتی فوریه 2024 برای تلفن هوشمند کرده است که 72 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. آخرین به روز رسانی با شماره ساخت A135FXXS6DXB1 ارائه می شود. در حال حاضر، این شرکت آن را در اختیار نسخه بین المللی 4G این گوشی هوشمند قرار می دهد که دارای شماره مدل SM-A135F است. طبق تغییرات، به روز رسانی هیچ گونه رفع اشکال، بهبود عملکرد یا ویژگی های جدیدی را ارائه نمی دهد.

Galaxy A13 شما باید به طور خودکار شما را در مورد آخرین به روز رسانی مطلع کند. با این حال، اگر اینطور نیست، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید. شایان ذکر است که سامسونگ ممکن است این به روز رسانی را به صورت مرحله ای ارائه کند. بنابراین، مدتی طول می کشد تا سیستم عامل جدید به همه برسد.

سامسونگ گلکسی A13 را با اندروید 12 (One UI 4.0) راه اندازی کرد و این شرکت قرار است دو نسخه جدید از سیستم عامل را به دستگاه ارائه دهد که در حال حاضر آن را دارد. این بدان معناست که این برند اندروید 15 (One UI 7.0) را به گلکسی A13 ارائه نخواهد کرد. با این حال، قرار است این گوشی به مدت پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کند، به این معنی که شرکت آن‌ها را تا سال 2027 ارائه خواهد کرد. در حال حاضر، گلکسی A13 در برنامه به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ماهه قرار دارد، به این معنی که هر سه ماه یک به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.