سه تنظیم مهم در Camera Assistant که باید تغییر دهید

سامسونگ هوشمندانه قابلیت های دوربین بسیاری از گوشی های گلکسی خود را از طریق اپلیکیشن Camera Assistant گسترش داد. وقتی این برنامه روی دستگاه گلکسی شما نصب می شود، گزینه های دستیار دوربین اضافی را مستقیماً به صفحه تنظیمات برنامه دوربین اضافه می کند. برخی از این گزینه‌های اضافی به شما امکان می‌دهند تجربه دوربین را تا حد زیادی سفارشی کنید.

اگر اولین بار است که در مورد دستیار دوربین در تلفن گلکسی خود می شنوید یا از آن استفاده می کنید، این اولین ویژگی هایی است که توصیه می کنیم بررسی کنید. آن‌ها می‌توانند رفتار دوربین شما را به روش‌های معنی‌داری تغییر دهند، و حداقل، اگر این برنامه را روی تلفن خود اجرا می‌کنید، باید از کارهایی که آنها انجام می‌دهند آگاه باشید.

در Camera Assistant به دنبال چه چیزی باشیم؟

اکنون، با فرض اینکه برنامه را روی دستگاه گلکسی خود نصب کرده اید، می توانید برنامه دستیار دوربین را مستقیماً باز کنید یا برنامه دوربین را باز کنید، به «تنظیمات» دسترسی داشته باشید و به منوی «دستیار دوربین» بروید.

  • اولین ترفند دستیار دوربین که باید امتحان کنید، خاموش کردن «تغییر خودکار لنز» است. این گزینه به شما امکان می دهد از تنظیمات خود استفاده کنید و از انتخاب لنز دوربین بر اساس زوم، نور و فاصله تا سوژه جلوگیری می کند.
  • دومین گزینه Camera Assistant که باید بررسی کنید «اولویت فوکوس بر سرعت» نام دارد. وقتی فعال باشد، دوربین برای پایان فوکوس قبل از فعال کردن شاتر بیشتر منتظر می ماند. این به قیمت تاخیر شاتر، عکس های بهتری را به همراه خواهد داشت.
  • سومین گزینه Camera Assistant که اگر گوشی شما به هدفون یا بلندگو متصل است، باید امتحان کنید “Audio monitoring” است. این به شما امکان می دهد صدای ضبط شده توسط برنامه دوربین را از طریق هدفون یا بلندگوهای متصل پخش کنید، بنابراین به شما امکان می دهد صدای خود را به صورت زنده نظارت کنید.

در حال حاضر، ویژگی مانیتورینگ صوتی مختص سری گلکسی اس 24 است، اما احتمالاً تعداد بیشتری از گوشی‌های سامسونگ با به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار آتی به One UI 6.1 یا ارتقاء دستیار دوربین، آن را دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.