به عکس های زمین که از فضا با Galaxy S24 Ultra گرفته شده نگاه کنید

سامسونگ برای بازاریابی قابلیت‌های دوربین جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود تلاش زیادی می‌کند. اخیراً این شرکت گلکسی اس 24 اولترا را به فضا فرستاد تا عکس‌های حماسی از زمین بگیرد. شرکت کره جنوبی ترتیبات ویژه ای را برای ارسال این گوشی به فضا انجام داد.

در ادامه می توانید به این عکس ها نگاهی بیندازید.

گلکسی اس 24 اولترا برای گرفتن عکس از زمین به فضا فرستاده شد

سامسونگ دو اسکلت فیبر کربنی طراحی کرد تا با استفاده از یک بالون، گلکسی اس 24 اولترا را با خیال راحت به فضا منتقل کند. پس از تصمیم گیری در مورد طراحی نهایی اسکلت، این شرکت گوشی را به قاب وصل کرد و آن را به یک بالون با هیدروژن متصل کرد. این بالون 23 مایل (37 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین را طی کرد و به استراتوسفر رسید. اگرچه این فضا نیست، اما بیش از دو برابر ارتفاعی است که خطوط هوایی تجاری پرواز می کنند.

تمام دوربین های پشتی گلکسی اس 24 اولترا برای ثبت این تصاویر از زمین استفاده شده است. به گفته فهیم آل محمود آشیک، گرفتن این تصاویر کمتر از یک هفته طول کشید، و این کار در اواخر ژانویه 2024 انجام شد. پس از ثبت تصاویر، گاز هیدروژن از بالون تخلیه شد و تلفن (با سرعت) به عقب فرود آمد. 8 کیلومتر در ساعت) روی سطح زمین به طور ایمن. این تیم سپس گلکسی اس 24 اولترا را از قفس آن بیرون آورد.

دوربین های گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS است. همچنین دارای دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و OIS و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و OIS است. با استفاده از دوربین‌های 200 و 50 مگاپیکسلی خود می‌تواند ویدیوهای 8K 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.