Galaxy M55 مبتنی بر اسنپدراگون ممکن است گلکسی A55 باشد

سامسونگ می تواند به زودی گوشی های جدید گلکسی A خود، گلکسی A35 و گلکسی A55 را معرفی کند. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است تا بیت‌های پیشرفته‌تری را به گوشی‌های میان‌رده خود بیاورد. انتظار می‌رود گلکسی A55 از یک قاب فلزی بهره ببرد که اولین مورد برای گوشی‌های سری گلکسی A است. اما گلکسی M55 می تواند گلکسی A55 باشد که ما واقعا لیاقتش را داریم.

گلکسی M55 دارای اسنپدراگون 7 نسل 1 است

برخی از مشخصات گلکسی M55 در چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 است، یک تراشه نسبتا جدید که با استفاده از فرآیند 4 نانومتری Samsung Foundry ساخته شده است.

رنگ های طراحی سامسونگ گلکسی A55 - چیکاو

دارای چهار هسته CPU Cortex-A710 با کارایی بالا و چهار هسته CPU Cortex-A510 کم مصرف است. ثابت شده است که پردازنده گرافیکی Adreno 644 آن حدود 20 درصد سریعتر از پردازنده داخلی اسنپدراگون 778G است که طرفداران گلکسی از Galaxy A52s دوست داشتند. همچنین به طور مشابه سریعتر از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 در پردازنده Exynos 1380 Galaxy A54 است.

انتظار می رود گلکسی M55 دارای رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی و اسلات کارت microSD باشد. از نظر ظاهری، گوشی میان رده آینده باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند با مهارت بسیاری از وظایف، از جمله بازی را انجام دهد.

مردم همچنین کارایی مودم های اسنپدراگون 5G را دوست دارند، زیرا زمان خواب عالی را ارائه می دهند. و هنگامی که آن را با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 45 واتی که شایعه شده گلکسی M55 دارد جفت کنید، عمر باتری بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

به نظر می رسد گلکسی M55 دستور العملی برای موفقیت در میان رده ها باشد

سامسونگ گلکسی M54 - چیکاو

این گوشی دارای پتانسیل تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند میان رده عالی است که دارای صفحه نمایش OLED بزرگ 120 هرتزی، پردازنده میان رده بالاتر اسنپدراگون توانمند، تنظیم دوربین سه گانه، احتمالاً چهار به روز رسانی سیستم عامل اندروید، باتری غول پیکر و شارژ سریع 45 واتی است. از آنجایی که گلکسی M54 دارای فیلمبرداری 4K در دوربین های جلو و عقب است، احتمال اینکه گلکسی M55 نیز از آن برخوردار باشد بسیار زیاد است. همین امر در مورد لرزشگیر اپتیکال تصویر برای دوربین اصلی پشتی نیز صدق می کند.

معمولاً گوشی‌های سری گلکسی M از مواردی مانند امتیاز IP و طراحی ممتاز برای باتری بزرگ‌تر و قیمت پایین‌تر چشم‌پوشی می‌کنند. اگر این موضوع در مورد گلکسی M55 نیز صادق باشد، می تواند بسیاری از مشتریانی را که به دنبال خرید گوشی های هوشمند میان رده خوب هستند، خوشحال کند.

نکته سردبیر: Galaxy M55 احتمالاً تنها در چند بازار نوظهور در آسیا و آمریکای لاتین مانند برزیل و هند عرضه خواهد شد. با توجه به سابقه سامسونگ، گلکسی M55 احتمالاً قیمتی کمتر از گلکسی A55 خواهد داشت. گلکسی M55 با پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش OLED بزرگ 120 هرتزی، تنظیمات دوربین سه گانه و باتری بزرگ، برای بسیاری از خریداران بالقوه واقعا جذاب خواهد بود.

تنها ویژگی‌هایی که اکنون می‌خواهم سامسونگ به سری گلکسی M بیاورد، امتیاز IP67 و دوربین اولتراواید با وضوح بالاتر است. به نظر من، این دو ویژگی بیشتر از یک قاب فلزی یا یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای مردم اهمیت دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.