گلکسی A55 دوباره ظاهر می شود و سرعت شارژ سریع آن را آشکار می کند

سامسونگ ابتدا گوشی های جدید گلکسی A خود را هر سال عرضه می کرد و سپس اقدام به معرفی گوشی های جدید سری گلکسی اس خود کرد. با این حال، طی چند سال گذشته، این شرکت برعکس عمل کرده است. سامسونگ قبلاً گلکسی اس 24 را عرضه کرده است و می‌تواند به زودی گوشی‌های میان رده امسال، گلکسی A35 و گلکسی A55 را معرفی کند.

طراحی گلکسی A55 چند ماه پیش به بیرون درز کرد و اکنون سرعت شارژ و نسخه بلوتوث آن فاش شده است.

سرعت شارژ گلکسی A55 و نسخه بلوتوث تایید شد

گلکسی A55 در گواهی بلوتوث SIG و TUV Rheinland ظاهر شده است و نسخه بلوتوث و قابلیت شارژ سریع آن را آشکار می کند. با توجه به گواهی بلوتوث گوشی و اطلاعات موجود در ورودی پایگاه داده بلوتوث SIG، گلکسی A55 حداقل سه مدل با شماره مدل خواهد داشت: SM-A556B، SM-A556E و SM-A556E_DS. SM-A556B می تواند در اروپا راه اندازی شود، در حالی که انواع دیگر می تواند در کشورهای آسیایی راه اندازی شود. این گوشی از اتصال بلوتوث 5.3 بهره می برد که همان اتصال گلکسی A54 است که سال گذشته عرضه شد.

گواهی بلوتوث 5.3 SIG سامسونگ گلکسی A55 - چیکاو

این گوشی همچنین در پایگاه داده TUV Rheinland با یک باتری که از شارژ 9 ولت و 2.55 آمپر پشتیبانی می کند، مشاهده شد، به این معنی که گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. همان سرعت شارژ در گواهی CCC گوشی ذکر شده بود که دو ماه پیش مشاهده شد. بنابراین، به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز آماده نیست تا شارژ سریع‌تری را برای گوشی‌های میان‌رده خود ارائه کند. حتی گلکسی اس 24 پایه دارای شارژ سریع 25 واتی است.

مشخصات و ویژگی های گلکسی A55 فاش شد

چندین ویژگی و مشخصات گلکسی A55 قبلا فاش شده است. ظاهرا این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Dynamic AMOLED 2x با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به جای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی ارتقا یافته موجود در Galaxy S23 FE خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد.

به نظر می رسد این گوشی دارای فریم فلزی است که اولین بار در تاریخ گوشی های سری گلکسی A است. علاوه بر این، تصاویر فاش شده از گوشی، طراحی جزیره کلید گوشی را برای ناحیه کلیدهای پاور و صدا به نمایش می گذارد. این گوشی دارای پردازنده Exynos 1480 با پردازنده گرافیکی Xclipse 540 مبتنی بر AMD RDNA2 است. این گوشی می‌تواند 8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، رتبه IP67 و بلندگوهای استریو خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.