جدیدترین نسل سیستم‌ اینترکام از نوع بی‌سیم؛ Solidcom C1 و Solidcom C1 Pro

امروزه سیستم‌های اینترکام بیش از پیش در بین تیم‌های مختلف تولید محتوا و پروژه‌های رسانه‌ای محبوب هستند. بخصوص با رونمایی از اینترکام‌ بی‌سیم توسط برند‌های حرفه‌ای همچون هالی لند – Hollyland و تمام شدن دردسر‌های کار با کابل‌های طولانی، میل به استفاده از این سری تجهیزات بیشتر هم شده است. این دستگاه‌ها بهترین راه‌حل برای برقراری ارتباط و هماهنگی بهتر بین اعضای یک گروه هستند. در ادامه این مقاله به معرفی کامل‌تر سیستم اینترکام و کاربرد‌های گسترده‌ش، سری اینترکام‌های بی‌سیم و سیستم اینترکام بی‌سیم هالی لند، Solidcom C1 و C1 Pro، می‌پردازیم.

سیستم اینترکام و کاربرد‎‌های گسترده‌اش

سیستم اینترکام یک دستگاه برقراری ارتباط دو طرفه است که در حوزه‌های مختلفی از جمله فیلمسازی، تصویر و صدابرداری کاربردی قابل توجه دارد. درواقع به کمک این دستگاه، برقراری ارتباط کلامی بین اعضای یک تیم در هر نوع پروژه‌ای به حرفه‌ای‌ترین شکل مهیا می‌شود. سیستم اینترکام علاوه بر اینکه برای یک محیط کاری یا تولید محتوا در یک فضای بسته و کوچک مناسب است، برای ارتباط گروه در فاصله‌های بیشتر و فضای باز هم بهترین گزینه است. روش کار این سیستم‌ها که عمدتا از چندین هدست تشکیل شده‌اند به این شکل است که با راه‌اندازی قابلیت Talkback، صدا بوسیله میکروفون‌های تک کانال داخلی دریافت شده و به هدست ‌های دیگر انتقال داده می‌شود. به این شکل کارگردان یا سرپرست گروه می‌تواند با باقی عوامل پروژه در ارتباط باشد و دستورات لازم را بدهد. سیستم‌ اینترکام در دو مدل با‌سیم و بی‌سیم تولید می‌شود که همانطور که از اسمش پیداست، مدل بی‌سیم (که نسل جدیدی از اینترکام محسوب می‌شود) به هیچ کابلی نیاز ندارد و همچی بصورت وایرلس انجام خواهد شد. سیستم‌های اینترکام بی‌سیم، که کمپانی هالی لند (Hollyland) یکی از تولید‌کنندگان اصلی این سری محصول است، کاربران زیادی را بدلیل کاربری آسان و استفاده‌های بسیار به خود جذب کرده‌اند. خرید اینترکام می‌تواند برای حوزه‌های مختلفی مفید باشد. انواع پروژه‌های تصویربرداری، فیلمسازی و صدابرداری، پخش زنده تلویزیونی و اینترنتی، پوشش رویداد‌های مختلف ملی، مذهبی و ورزشی، برگزاری مراسم، پروژه‌های تبلیغاتی و…، تنها بخش کوچکی ازین موارد هستند. همچنین در گستره بیشتری از موقعیت‌های گوناگون مثل امور خدماتی، نظارتی، هماهنگ سازی و تشریفاتی، پرکاربرد خواهند بود.

هالی لند و اینترکام بی‌سیم

همانطور که گفتیم، هالی لند – Hollyland، کمپانی‌ای به‌روز، خلاق و متخصص در تولید تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری وایرلس، از شناخته‌ترین و پرطرفدار‌ترین ارائه‌دهندگان سیستم اینترکام بی‌سیم می‌باشد. از دیگر تجهیزات صدا و تصویر بی‌سیم هالی لند می‌توان به فرستنده و گیرنده تصویر، مانیتور بی‌سیم و میکروفون بی‌سیم نیز اشاره کرد. سیستم‌های اینترکام بی‌سیم هالی لند همانگونه که از اسمشان پیداست و قبلا هم ذکر کردیم، کاملا بصورت بی‌سیم و بدون نیاز به استفاده از هیچ کابلی کار می‌کنند. هالی لند مدل‌های گوناگونی از دسته محصول ارائه داده است که تمامی‌شان از دو تا چندین هدست تشکیل شده‌اند. یک هدست یا دستگاه مرکزی تحت عنوان Master قرار گرفته، باقی هدست‌ها به کانال اختصاصی آن متصل شده و در نهایت برقراری ارتباط دو طرفه شنیدای و گفتاری ممکن می‌شود. در ادامه به معرفی دو مدل از پرطرفدارترین اینترکام‌های بی‌سیم Hollyland خواهیم پرداخت.

سیستم اینترکام بی‌سیم Hollyland Solidcom C1

اینترکام Solidcom C1 تنها از دو تا نهایت نه هدست بی‌سیم تشکیل شده است. امکان برقراری ارتباط Full Duplex (دو طرفه)، سیگنال‌دهی تا شعاع 350 متری نسبت به هدست Master، کیفیت بالای صدای دریافتی، باتری‌های قابل شارژ و قدرتمند با دوام ده ساعت و فناوری رمزگذاری شده و ضد‌تداخل، از ویژگی‌های این سیستم اینترکام هستند. کار با این دستگاه بسیار آسان است و تنها کافیست میکروفون هدست را به سمت پایین بیاورید تا صدای شما به سایر هدست‌ها ارسال یا به سمت بالا ببرید تا صدای شما قطع شود. Solidcom C1 در پکیج‌هایی با تعداد هدست متفاوت تا نه عدد و دو عدد باتری (به ازای هر هدست)، طبق نیاز شما ارائه می‌شوند و یک ارتباط حرفه‌ای در بین اعضای تیم شما ایجاد می‌کنند.

سیستم اینترکام بی‌سیم Hollyland Solidcom C1 Pro

Solidcom C1 Pro نسخه بهبود یافته Solidcom C1 می‌باشد. کیفیت صدا و نحوه کارکرد این محصول همانند نسخه پیشین، عالی است؛ با این تفاوت که چهار نکته به این نسخه اضافه شده است. اولین و واضح‌ترین تغییر این مدل، چرم به کار رفته و ظاهر متفاوت هدست‌هاست. کاهش بیست درصدی مصرف باتری‌ها و یک کلید برای فعال‌سازی Noise Cancellation جهت حذف صدا‌ها و نویز‌های اضافی محیط اطراف، از دیگر ویژگی‌های این اینترکام بی‌سیم هستند. در آخر، در کنار کلید‌های این سیستم اینترکام هالی لند، یک کلید نیز تحت عنوان Push to Talk تعبیه شده است که با کمک این کلید، به حرکت دائم میکروفون هدست برای قطع و وصل صدا نیاز نیست و کافیست این دکمه را درمواقع نیاز همانند یک واکی‌تاکی نگه دارید تا صدایتان ارسال شود.

خرید اینترکام بی‌سیم هالی لند از مدیارسان

با کارایی سیستم اینترکام آشنا شدین. بی‌شک این دستگاه، بخصوص اینترکام بی‌سیم بهترین راه‌حل برای ایجاد یک هماهنگی و ارتباط درست و حرفه‌ای در گروه‌های بزرگ و کوچک است و در هر موقعیتی به کمک شما می‌آید. شما به راحتی می‌توانید اینترکام‌های بی‌سیم برند هالی لند را از مدیارسان با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش تهیه کنید. مدیارسان یکی از ارائه‌دهندگان معتبر تجهیزات حرفه‌ای صدا و تصویر همچون میکسر تصویر، رکوردر تصویر، میکروفون بی‌سیم، کارت کپچر و فرستنده و گیرنده تصویر از برند‌های معتبر و صاحب‌نامی نظیر بلک مجیک دیزاین و هالی لند می‌باشد که ارائه یک قیمت منطقی و مناسب، خدمات پس از فروش بین‌المللی (تعویض به‌جای تعمیر کالا درصورت ایجاد مشکل) و تضمین اصالت کالا را همیشه وظیفه خود دانسته است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.