ریلمی Narzo 70 پرو 5G با ویژگی Air Gesture عرضه خواهد شد

ریلمی Narzo 70 پرو 5G که در این ماه در هند راه اندازی می شود با ویژگی Air Gesture عرضه می شود. این افشاگری مستقیماً از شعبه هند Realme آمده است که گفته است ویژگی Air Gesture کاربران Narzo 70 Pro 5G را قادر می‌سازد تا برخی از ویژگی‌های تلفن را بدون تماس فیزیکی پیمایش کنند.

هنگامی که دست زدن به تلفن راحت نیست، مانند زمانی که دست‌ها خیس یا کثیف هستند یا زمانی که کاربران در حال صرف غذا هستند، ژست‌های هوا باید برای کاربران مفید باشد.

ریلمی گفت که Narzo 70 Pro 5G از 10+ نوع ژست پشتیبانی می کند و کنترل های ژست نیز در برنامه های شخص ثالث، از جمله برنامه های مرتبط با ویدیو، که در آن Air Gesture به کاربران اجازه می دهد از انگشت شست خود برای لایک کردن ویدیو یا استفاده از آن استفاده کنند، در دسترس خواهند بود. حرکت “OK” برای افزودن یک ویدیو به لیست علاقه مندی های خود.

ریلمی Narzo 70 Pro 5G با ویژگی Air Gesture عرضه خواهد شد

ریلمی قبلاً تأیید کرده بود که Narzo 70 Pro 5G از دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با OIS بهره می‌برد و تیزرها نشان می‌دادند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ در مرکز، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و جزیره دوربین دایره‌ای خواهد بود.

ریلمی همچنین گفت که Narzo 70 Pro 5G 65 درصد برنامه های از پیش نصب شده کمتری خواهد داشت (احتمالاً در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند ریلمی).

ریلمی ممکن است تاریخ عرضه Narzo 70 Pro 5G را در 6 مارس در رویداد ریلمی 12 پلاس 5G و ریلمی 12 5G در هند اعلام کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.