بهترین مراکز خرید استانبول کجا قرار دارند؟

زمانی‌ که صحبت از بازارهای پرزرق‌وبرق می‌شود، همه دوست دارند سری به آنها بزنند. تجربه خرید برندهای اورجینال و قیمت مناسب یک طرف، داشتن حق انتخاب و اطمینان از کیفیت محصولات در سمتی دیگر، گردشگران را به بازارهای متنوع استانبول فرامی‌خواند. کشور ترکیه تولیدکننده بسیاری از محصولات صنعت مد و پوشاک است. به همین دلیل بسیاری از سفرهای این کشور به قصد بازدید از مراکز خرید شهرهایی مانند استانبول انجام می‌شود.

مرکز خرید جواهیر؛ از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول

لیست مراکز خرید استانبول را با معرفی یکی از بهترین بازارهای این شهر یعنی مرکز خرید جواهیر شروع می‌کنیم. مرکز خرید جواهیر در شش طبقه با ۳۴۳ فروشگاه، ۱۴رستوران اختصاصی و ۳۴ فست‌فود ساخته شده است و پارکینگ آن حدود ۲۵۰۰ خودرو را در خود جای می‌دهد. این بازار محبوب، سال‌هاست که مورد توجه گردشگران قرار گرفته و اولین بازار اجناس برند در ترکیه محسوب می‌شود.

برندهای متنوعی مانند ال سی وایکیکی، ماوی، پولو، زارا، بنتون، منگو، اچ اند ام و… در این بازار غرفه دارند و می‌توانید برای خرید بهترین‌های دنیا این مرکز خرید را انتخاب کنید. از دیگر امکانات این مرکز خرید زیبا می‌توانیم به سالن سینما، سالن بولینگ، مراکز سرگرمی، صحنه نمایش تئاتر، یک ترن هوایی و… اشاره کنیم.

ساعت کاری مرکز خرید جواهیر: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید جواهیر: منطقه شیشلی، خیابان بویوکدره، پلاک ۲۲

مرکز خرید فروم

بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید فروم است. این پاساژ در قسمت اروپایی واقع شده است و به طور دقیق‌تر در منطقه بایرام پاشا قرار دارد. در ترکیه مسیر مراکز خرید استانبول با مترو، اتوبوس، تاکسی و… مشخص شده و دسترسی به مرکز خرید فروم بسیار آسان است. وجود یک آکواریوم بزرگ و رنگارنگ در این مرکز خرید که توجه بسیاری از گردشگران را به‌خود جلب می‌کند آن را به یکی از جاهای دیدنی استانبول تبدیل می‌کند.

برندهای متنوع داخلی و بین‌المللی در این بازار وجود دارند که می‌توانید با گشت‌وگذار در بین آن‌ها محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. از امکانات این مرکز خرید هم می‌توانیم به سینما، فودکورت، مرکز سرگرمی، اتاق تعویض نوزاد، پارکینگ و لگولند اشاره کنیم. همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید از طعم غذا و نوشیدنی خود لذت برده و گذشت زمان را فراموش کنید.

ساعت کاری مرکز خرید فروم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید فروم: منطقه بایرام پاشا، محله کوجاتپه، خیابان پاشا

مرکز خرید عمار؛ از معروفترین مراکز خرید استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول آسیایی ، مرکز خرید عمار است که بیشتر برندهای معروف بین‌المللی و ترکی در آن غرفه دارند. انواع محصولات با تنوع قیمتی زیاد و کیفیتی مطلوب، این مرکز را به بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب تبدیل کرده‌اند. باغ وحش زیر آب، سکوی تماشایی، کافی‌شاپ، رستوران، سینما، آکواریوم و سالن نمایش از دیگر امکانات مرکز خرید عمار اسکوئر است. باید بگوییم کالاها در مرکز خرید عمار متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای وجود دارند و این بازار جزو به‌ صرفه ترین مراکز خرید استانبول است که ارزش بازدید را دارد.

ساعت کاری مرکز خرید عمار: ۱۰ صبح تا ۱۰0 شب

آدرس مرکز خرید عمار: منطقه اوسکودار، محله اونالان، خیابان لیبادیه، پلاک ۸۸

مرکز خرید اپتیموم

در میان مراکز خرید استانبول جایزه «نوآوری در نحوه خرید و جذب مشتری» به مرکز خرید اوت‌لت اپتیموم در بخش اروپایی ترکیه تقدیم شده است. همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند بیانگر جذابیت و محبوبیت اپتیوم باشد. این مرکز با ایجاد محیطی پویا و لذت‌بخش، تلفیقی از سرگرمی و خرید را برای مشتریان فراهم کرده است. این نوآوری باعث شده بالغ بر ۱۳ میلیون بازدید‌کننده در سال به این مرکز خرید مراجعه کنند.

محیطی مدرن، فضای اجتماعی پویا، سینماهای فوق‌العاده، سالن سینمای ۵بعدی، پارکینگ، زمین‌های بازی کودکان، اولین و تنها پیست اسکی روی یخ در آناتولی در فضایی بالغ بر 540 متر مربع و… از امکانات متفاوت این مرکز خرید رویایی است.

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به خرید و جست‌وجوهای طولانی ندارید، بازدید از این مرکز، لذت خریدکردن را دوچندان می‌کند. کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید اپتیموم انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند و می‌توانید در کنار میل‌کردن غذا از چشم‌انداز زیبای این مجموعه هم لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید اپتیموم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید اپتیموم: منطقه آتاشهیر، محله ینی صحرا، خیابان دموکراسی

مرکز خرید اولیویوم؛ از محبوبترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید اولیویوم از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول میان مردم محلی و گردشگران است. این مرکز در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و حدود ۱۴۰ فروشگاه در آن آماده میزبانی از شما هستند. مرکز خرید اولیویوم در دسته بازارهای ارزان قیمت استانبول قرار دارد که برندهای اروپایی و ترک مانند ال‌سی‌وای‌کی‌کی، کوتون، نایکی، زارا، آدیداس، دفاکتو و… در آن یافت می‌شود. از امکانات این مرکز خرید می‌توانیم به سالن‌های سینما و تئاتر، رستوران‌ها و فست‌فودهای بین‌المللی مانند کی اف سی و مک دونالد اشاره کنیم.

ساعات کاری مرکز خرید اولیویوم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید اولیویوم: زیتون بورنو، محله گوگالپ، خیابان معمر اکسوی، مرکز خرید اوت لت اولیویوم

مرکز خرید استینی پارک

استینی پارک یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که انواع برندهای مطرح جهانی در آن حضور دارند. این مرکز در سال ۲۰۰۷ با سرمایه ۲۷۰ میلیون دلاری راه‌اندازی شد. یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سالن‌های سینما و تئاتر استانبول که توسط کمپانی آی مکس ساخته شده نیز در این مرکز خرید قرار دارد. در مرکز خرید استینی پارک حدود ۳۰۰ فروشگاه برندهای ترکی و بین‌المللی وجود دارند که برندهایی نظیر زارا، هوگو باس، دولچه اند گابانا، فندی، دیور، پرادا، دبنهامز، منگو، لوئی ویتون، بربری، میو میو و گوچی را ارائه می‌کنند.

این مرکز خرید‌، بخشی مربوط‌ به فروش موادغذایی هم دارد که می‌توانید تمام نیاز روزانه خود را از آنجا تهیه کنید. در کنار فروشگاه‌های مد و لباس، فروشگاه‌های هنری، سرگرمی، رستوران‌های بین‌المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند. اگر قصد دارید با مترو به مرکز خرید استینه پارک بروید، می‌توانید بعد از سوارشدن در خط M2، در ایستگاه ایازآقا پیاده شوید. بعد از چند قدم به مرکز خرید زیبای استینی پارک استانبول می‌رسید.

ساعت کار مرکز خرید استینی پارک: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید استینی پارک: پینار، ساریر 34460 استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول؛ از بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مال آف یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی است که در بزرگراه تی ای ام در باشاکشهیر قرار دارد. این مرکز خرید مجلل محل تجمع بیش از ۱۰۰ برند ترکی و اروپایی است که از بین آن‌ها می‌توانیم به برندهایی دبنهامز، زارا، منگو، نایکی، لاکوست، ماوی،کو.تون، مودو و… اشاره کنیم.

ناگفته نماند که مال آف استانبول یک مرکز خرید و سرگرمی به حساب می‌آید که هتل مجلل و زیبایی را نیز درون خود جای داده است. از امکانات این مرکز خرید جذاب می‌توان به شهربازی، پارکینگ، سالن سینما، تئاتر، فودکورت، کافه‌ها و رستوران‌های بین‌المللی اشاره کرد. اگر تمایل دارید با مترو خود را به مرکز خرید مال آف برسانید، باید بعد از سوارشدن در خط M9، در ایستگاه ماسکو از مترو خارج شوید. آن‌گاه با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید خود را به یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برسانید.

ساعت کاری مال آف استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مال آف استانبول: بلوار سلیمان دمیرل، منطقه باشاک شهیر، پلاک ۷

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از جمله لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول است و ساختمان شیشه‌ای بسیار زیبایی دارد. فروشگاه‌های این مرکز خرید مجلل بهترین برندها را در زمینه پوشاک مردانه، زنانه و کودک در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. برندهایی مانند پیرگاردین، زارا، آدیداس و… از جمله محبوب‌ترین اجناس این مرکز خرید هستند.

برای خرید از این مرکز لوکس می‌توانید قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید؛ به این دلیل که اگر سفرتان به استانبول در زمان تخفیف‌های آخر فصل باشد، می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را از میان برندهای مطرح اروپایی و ترکی با مبلغی بسیار مناسب خریداری کنید. از جمله امکانات مرکز خرید پالادیوم می‌توانیم به فودکورت‌های لوکس، سالن‌های بزرگ سینما و تئاتر، پارکینگ و… اشاره کنیم.

ساعات کاری مرکز خرید پالادیوم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید پالادیوم: بارباروس، آتاشهیر، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید آکمرکز، از مراکز خرید پرطرفدار استانبول

مرکز خرید آکمرکز از آن دسته مراکز خرید پرطرفدار استانبول است که در نزدیکی محله بشیکتاش قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت آکمرکز هم جایزه بین‌المللی «طراحی و توسعه جهانی» است که این مرکز خرید توانسته دریافت کند. تنوع کالاهایی که می‌توانید در آکمرکز پیدا کنید، بسیار زیاد است. اگر با تور استانبول نوروز 1403 به این کشور سفر کردید و استانبول را هم دیدید، از این مرکز خرید دیدن کنید.

کالاهایی مانند انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و… . کالاهای این مرکز خرید معمولا با کیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به استانبول را دارید، بازدید از مرکز خرید آکمرکز را در برنامه خود قرار دهید.

ساعت کاری مرکز خرید آکمرکز: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

آدرس مرکز خرید آکمرکز: منطقه اتیلر در استانبول، محله بشیکتاش، خیابان نیسپتیه.

بازدید از مراکز خرید استانبول در تورهای برسام سیر

جذابیت‌های خرید از استانبول تنها محدود به خریدن کالاهای مورد نیازتان نیست؛ بلکه می‌توانید هنگامی ‌که مشغول خرید هستید، از امکانات رفاهی و تفریحی این مراکز هم استفاده کنید. با این حال، گردشگران زیادی هستند که فقط به ‌قصد خرید از استانبول به ترکیه سفر می‌کنند و یکی دو روزه سفر خود را به پایان می‌رسانند. اگر شما هم جزو این دسته از گردشگران هستید، بهتر است قبل از سفر با تور لحظه آخری استانبول بدانید که به‌دنبال چه کالاها و برندهایی هستید. این‌گونه می‌توانید هنگام انتخاب هتل یا محل اقامت‌تان، لیست مراکز خرید استانبول را مدنظر داشته باشید. اگر به استانبول سفر کرده‌اید، بگویید از نظر شما بهترین مرکز خرید این شهر کدام است؟

برسام سیر آریا یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که مسیر سفر به خارج از مرزهای کشور را برای ایرانیان عزیز هموار می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com از انواع تور خارجی، پکیج های هر تور و قیمت آن مطلع شوید. همچنین برای آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره‌تلفن 02148041000 تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای مشتاق شما برای تجربه‌های نو هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.