به‌روزرسانی ساعت سامسونگ ویژگی‌های One UI 6.1 را به دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌آورد

سامسونگ به‌روزرسانی بزرگ جدیدی را برای اپلیکیشن پیش‌فرض ساعت در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی منتشر کرده است. سری گلکسی S24 که ماه گذشته با One UI 6.1 عرضه شد، برخی از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید را در برنامه ساعت معرفی کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ اکنون آن‌ها را به دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌آورد.

پس‌زمینه‌های هشدار سفارشی، شدت لرزش و موارد دیگر

یکی از جالب‌ترین موارد اضافه شده، گزینه انتخاب پس‌زمینه سفارشی است که هنگام به صدا در آمدن زنگ هشدار مشاهده خواهید کرد. می توانید هر تصویر ذخیره شده در دستگاه خود را انتخاب کنید یا از چند گزینه از پیش تعیین شده انتخاب کنید.

همچنین می توانید از بین سه طرح بندی ساعت مختلف برای هر زنگ ساعت انتخاب کنید. برای سفارشی کردن پس‌زمینه و چیدمان ساعت، کافیست روی یک زنگ ذخیره‌شده موجود ضربه بزنید یا روی دکمه + ضربه بزنید تا یک زنگ جدید اضافه کنید، سپس به پایین بروید و روی گزینه Alarm background ضربه بزنید.

با نسخه جدید برنامه ساعت، می‌توانید شدت ارتعاش را به‌صورت جداگانه برای هر زنگ هشدار تنظیم کنید (قبلاً فقط میزان صدای زنگ را می‌توان به صورت جداگانه تنظیم کرد). در بخش ساعت جهانی، برنامه اکنون زمان غروب و طلوع خورشید را برای هر کشور نشان می دهد، اگرچه ابتدا باید گزینه نمایش آب و هوا را در تنظیمات برنامه ساعت فعال کنید.

کاربران ویژگی حالت‌ها و روال‌های سامسونگ اکنون می‌توانند به لطف شرایط زنگ هشدار انتخابی جدید، یک زنگ هشدار خاص را به عنوان ماشه برای یک روال خاص تنظیم کنند. آخرین تغییری که سامسونگ اعمال کرده است، اندازه کوچکتر برای پنجره پاپ آپ تایمر است که با شروع تایمر و خروج از برنامه نمایش داده می شود.

به‌روزرسانی ساعت سامسونگ برای دستگاه‌های دارای Android 14 و One UI 6.0 در دسترس است

به‌جز تنظیم شدت لرزش برای هشدارهای فردی، به نظر می‌رسد ویژگی‌ها و تغییرات در آخرین نسخه برنامه ساعت در همه دستگاه‌هایی که دارای Android 14 و One UI 6.0 هستند در دسترس است، اگرچه برخی از دستگاه‌ها ممکن است آن‌ها را با به‌روزرسانی One UI 6.1 دریافت کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.