ممکن است سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی Z Fold 6 Ultra گران‌تر باشد

گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه احتمالاً سامسونگ می‌خواهد دومین مدل گلکسی Z Fold 6 را در کنار نسخه استاندارد ارتقا یافته در اواخر امسال عرضه کند، وجود دارد. شایعات حاکی از آن بود که این نسخه می تواند ارزان تر از گلکسی زد فولد 6 معمولی باشد، اما نظریه جدیدی در حال ظهور است. ممکن است برعکس باشد.

طبق این تئوری جدید، نسخه دوم گلکسی زد فولد 6 سامسونگ ممکن است ارزان‌تر نباشد اما گران‌تر باشد. اساسا، خط تولید برای سال 2024 می تواند شامل یک نوع استاندارد و یک مدل جدید Ultra Fold باشد.

پیش از این، گلکسی زد فولد 6 با نام رمز «Q6» مرتبط بود، در حالی که اسرارآمیز «Q6A» با نسخه ارزان‌تر فولد مرتبط بود. اکنون، طبق گفته WinFuture، این دستگاه Q6A ممکن است Galaxy Z Fold 6 Ultra باشد تا یک نسخه ارزان قیمت FE یا Lite.

چگونه Galaxy Z Fold 6 Ultra می تواند فرمول ممتاز را بهبود بخشد؟

ساده‌تر است حدس بزنیم که سامسونگ چه ویژگی‌هایی را برای ساخت Galaxy Z Fold 6 ارزان‌تر کاهش دهد. مواردی مانند پشتیبانی از قلم S و دوربین زیر پنل رقبای اصلی هستند.

با این حال، از زمان نگارش این مقاله، تشخیص اینکه گلکسی Z Fold 6 Ultra چه چیزهای بیشتری می‌تواند ارائه دهد و چگونه می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به Galaxy Z Fold 6 استاندارد داشته باشد، دشوارتر است.

تاکنون هیچ چیزی تایید نشده است، اما از نظر تئوری، Galaxy Z Fold 6 Ultra می‌تواند نمایشگرها و باتری‌های بزرگ‌تر، حافظه بیشتر و احتمالاً حتی یک جلد مخصوص S Pen به جای نگه داشتن لوازم جانبی به قاب S Pen داشته باشد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با قابلیت چرخش برای سال 2024 باشد، اما آنها مبهم هستند. و تا اینجای کار، چیزی برای اتصال این گلکسی زد فولد 6 اولترا ادعایی به فرم قابل چرخش وجود ندارد.

در هر صورت، نکته مهم در اینجا این است که سامسونگ ممکن است مسیری برعکس آنچه که به طور طبیعی همه انتظار دارند را طی کند. مدتی است که طرفداران منتظر گوشی‌های تاشوی ارزان‌تر مانند کتاب هستند، اما غول فناوری کره‌ای ممکن است راه برعکس، خوب یا بد را در پیش بگیرد و نسخه گران‌تر Galaxy Z Fold Ultra را امسال عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.