جوایز MWC 2024 اعلام شد سری Google Pixel 8 برنده بهترین گوشی هوشمند شد

کنگره جهانی موبایل در بارسلون در حال پایان است و جوایز جهانی موبایل (GLOMO) برندگان سالانه خود را اعلام کرد. داوران 28 جایزه را در 6 دسته اهدا کردند که چهار مورد از آنها در بخش دستگاه بود:

  • بهترین گوشی هوشمند: سری Google Pixel 8
  • نوآوری در دستگاه: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
  • بهترین دستگاه مصرف کننده متصل: Samsung Galaxy Tab S9 Ultra
  • بهترین در نمایشگاه: Honor Magic V2 RSR Porsche Design

گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro برنده جایزه بهترین گوشی‌های هوشمند شدند و از سری آیفون 15 پرو، سری گلکسی S23، Z Flip5 و OnePlus Open/Oppo Find N3 بالاتر بودند. این جایزه برای “عملکرد برجسته، نوآوری و رهبری” برای گوشی های هوشمندی است که بین ژانویه 2023 و دسامبر 2023 راه اندازی شده اند.

دسته نوآوری Breakthrough باتری سیلیکونی کربنی Magic V2، تعهد گوگل به 7 سال به روز رسانی و قابلیت های تصویربرداری هوش مصنوعی را در لیست کوتاه قرار داده بود. داوران به این نتیجه رسیدند که این جدیدترین چیپست کوالکام است که شایسته دریافت جایزه برای “نوآوری سخت افزاری و نرم افزاری اصلی در خود دستگاه های هوشمند” است.

گلکسی تب اس 9 اولترا در یک شرکت نسبتاً متنوع پیروز شد، زیرا سایر دستگاه‌های فهرست نهایی موتورولا Defy 2 با ارتباطات ماهواره‌ای توسط Bullitt، HTC Vive XR Elite، Huawei Watch Ultimate و RayNeo Air2 XR Glasses بودند.

در پایان، تبلت سامسونگ به عنوان بهترین «دستگاه یا ابزار الکترونیکی مصرفی روزمره که برنامه‌ها، کارایی‌ها و عملکردهای جدید و هوشمند را برای کاربر، در خانه یا در حال حرکت به ارمغان می‌آورد» به عنوان بهترین انتخاب شد.

برنده بهترین نمایش از محصولات راه اندازی شده در کنگره انتخاب شد. Magic V2 RSR Porsche Edition، در حالی که از نظر فنی برای اولین بار در چین معرفی شد، در 25 فوریه در بارسلونا در جریان مراسم Honor برای مخاطبان بین المللی رونمایی شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.