اولین نسخه ویژه Galaxy S24 Ultra اینجاست!

سامسونگ معمولاً نسخه های ویژه دستگاه های سری گلکسی اس را با همکاری هنرمندان و برندها عرضه می کند. برای مثال Galaxy S20+ BTS Edition و Galaxy S23 Ultra BMW M Edition را در نظر بگیرید. خب، این شرکت همین رویکرد را در مورد گلکسی اس 24 اولترا در پیش گرفته است و بالاخره اولین نسخه ویژه این گوشی هوشمند عرضه شد.

Nexon Games نسخه آرشیو آبی Galaxy S24 Ultra Accessory را در کره جنوبی معرفی کرد. Blue Archive یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی توسعه دهنده است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه که نسخه ویژه دستگاه ارائه می دهد وجود ندارد.

با این حال، ما انتظار داریم که دارای یک پالت رنگی خاص و جعبه خرده فروشی با الهام از بازی باشد و با کلکسیون های مرتبط با عنوان عرضه شود. Nexon Games می‌گوید که «اطلاعات فروش» و یک «ویدیو ویژه» را برای این محصول در «اوایل ماه مارس» منتشر خواهد کرد.

ما انتظار نداریم که سامسونگ این نسخه از تلفن هوشمند را در خارج از کره جنوبی در دسترس قرار دهد زیرا Blue Archive در جاهای دیگر چندان محبوب نیست.

سامسونگ به احتمال زیاد Galaxy S24 Ultra Accessory Blue Archive Edition را با قیمتی ممتاز عرضه خواهد کرد. با این حال، تا زمانی که شرکت یک بیانیه مطبوعاتی منتشر نکند، نمی‌توانیم با اطمینان چیزی بگوییم. در یادداشتی مرتبط، سامسونگ به‌روزرسانی‌ای برای برنامه Game Booster منتشر کرده است که در هنگام اجرای Genshin Impact، مشکل انقباض CPU و GPU در سری Galaxy S24 را برطرف می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.