اولین رندرهای Galaxy Z Fold 6 طراحی فوق العاده شیک را نشان می دهد

گوشی های تاشو جدید سامسونگ پرچمدار بعدی این شرکت در سال خواهند بود. با توجه به محبوبیت روزافزون گوشی های تاشو آن، ناگفته نماند که هیجان زیادی برای آنچه این شرکت امسال معرفی خواهد کرد وجود دارد.

فقط زمان زیادی بود که افشاگری ها شروع شد و شایعات اکنون با اولین رندر گلکسی زد فولد 6 شروع به کار کرده اند. این رندرهای منتشر شده توسط SmartPrix و OnLeaks به ما نگاهی اجمالی به تغییرات طراحی این شرکت می دهد و بدیهی است که سامسونگ به سمت ظاهری فوق العاده براق رفته است.

طراحی کلی به طور مشخص Galaxy Z Fold است، اما همیشه با خطوط صاف و تمیز کمی جعبه‌دارتر است. شیک و شیک به نظر می رسد و بدون شک نسبت به مدل های قبلی از نظر زیبایی شناسی دلپذیرتر است. بر اساس این رندرها، ابعاد گلکسی زد فولد 6 در زمان باز شدن 153.5 در 132.5 در 6.1 است. در مقایسه با گلکسی زد فولد 5، گوشی تاشوی آینده 1.4 میلی متر کوتاه تر و 2.6 میلی متر عریض تر است.

رندرها همچنین دو نیمه دستگاه را نشان می‌دهند که تقریباً کاملاً صاف و بدون فاصله پانل تا می‌شوند. در حالی که ممکن است در دستگاه واقعی کمی مشخص باشد، اما می دانیم که سامسونگ تلاش کرده است تا فاصله پنل را کاهش دهد و دو نیمه را تا حد ممکن صاف کند. این کاملاً امکان پذیر است که با گلکسی زد فولد 6 پیشرفتی در این زمینه وجود داشته باشد. شایعه قبلی حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 6 باریک ترین گوشی تاشو خواهد بود. اگرچه هنوز فاقد اسلات قلم S است.

ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی در بیرون و صفحه نمایش 7.6 اینچی در داخل است.

لازم به ذکر است که اینها ممکن است رندرهای اولیه باشند و آنچه در اینجا می بینیم ممکن است در معرض تغییر باشد. با این حال، اگر تاریخچه نشانه ای باشد، فقط تغییرات جزئی است، زیرا رندرهای اولیه این روزها معمولاً نمایانگر خوبی از ظاهر محصول نهایی هستند.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات تایید شده گلکسی زد فولد 6 منتشر نشده است، اما بدیهی است که این چیپست جدیدترین چیپست کوالکام را به همراه سایر اجزای درجه یک خواهد داشت. سامسونگ در نیمه دوم سال جاری از گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.