تلویزیون های جدید سامسونگ گواهینامه امنیتی مهمی دریافت می کنند

سامسونگ اعلام کرده است که تلویزیون های جدیدش که دارای Samsung Knox هستند، گواهینامه امنیتی مهم معیارهای مشترک بین المللی (CC) را دریافت کرده اند. این شرکت مجموعه تلویزیون های جدید خود را ماه گذشته برای سال 2024 راه اندازی کرد و شامل تلویزیون های QLED، تلویزیون های Neo QLED، تلویزیون های OLED و تلویزیون های Micro LED می شود.

این شرکت کره جنوبی از سال 2015 تلویزیون های هوشمند را با ناکس سامسونگ ارسال می کند و تلویزیون های آن ده سال متوالی گواهینامه CC را دریافت می کنند. سامسونگ با تلویزیون های 2024 خود بار دیگر ثابت کرد که محصولاتش ایمن و قابل اعتماد هستند. گواهینامه CC در سطح بین المللی برای تست امنیت دستگاه پذیرفته شده است و توسط 31 کشور در سراسر جهان به طور متقابل پذیرفته شده است.

سه ویژگی Samsung Knox گواهینامه CC را دریافت کرده اند:

  • ناکس در زمان واقعی نظارت می کند که آیا تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن هک شده است یا خیر.
  • صفحات وب را که می خواهید پیمایش کنید بررسی می کند تا به شما اطلاع دهد که آیا یک وب سایت فیشینگ است و سپس آن را مسدود می کند.
  • ویژگی Knox Bolt در تلویزیون های QN800D و QN900D Neo QLED 8K از اطلاعات شخصی کاربران محافظت می کند.

یونگجی کیم، معاون بخش تجاری نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ویژگی‌های امنیتی سامسونگ ناکس قوی‌تر و ایمن‌تر شده‌اند» و افزود: «ما همچنان حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان خود را به عنوان اولویت اصلی خود قرار خواهیم داد. بهترین فناوری امنیتی را برای محصولات خود اعمال کنیم.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.