قاب و محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 جدید دارید؟ این تنظیمات رابط کاربری One UI را فراموش نکنید

این را تصور کنید: شما به تازگی یک Galaxy S24 جدید خریداری کرده اید و برای اینکه آن را از آسیب و خط و خش در امان نگه دارید، آن را در یک قاب پیچیدید و یک محافظ صفحه روی آن قرار دادید. خارق العاده! صرفه جویی در مورد این واقعیت که، در حال حاضر، بازخورد لمسی به سختی احساس می شود وجود دارد، و صفحه نمایش لمسی خیلی پاسخگو نیست.

اگر به نظر آشنا می رسد و با هر یک از این مشکلات در Galaxy S24 خود مواجه هستید، ممکن است راه حلی برای شما داشته باشیم. چند تنظیمات One UI وجود دارد که باید آنها را تغییر دهید، و پس از انجام، همه چیز باید به حالت عادی برگردد.

تنظیم بازخورد لمسی و تنظیمات حساسیت صفحه نمایش

نکته ای که در مورد قاب های محافظ گوشی وجود دارد این است که انرژی جنبشی را هدر می دهند تا هنگام افتادن گوشی از آسیب محافظت کنند. عواقب جانبی آن این است که ارتعاشات بازخورد لمسی تلفن شما نیز ضعیف تر به نظر می رسند، زیرا سعی می کنند راه خود را از طریق قاب و به کف دست شما باز کنند.

سامسونگ به این موضوع فکر کرد و تنظیمات قدرت لرزش را در One UI اضافه کرد. می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات، پیمایش به «صداها و لرزش» و دسترسی به منوهای «لرزش سیستم» و «شدت لرزش» آنها را تنظیم کنید. این لغزنده ها را به سمت بالا بکشید، و باید بتوانید موتور لمسی گوشی خود را از طریق قاب خود بهتر احساس کنید.

در مورد محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 24، اگر مشکلی در تشخیص صفحه نمایش لمسی ایجاد می کند، ممکن است مجبور شوید حساسیت صفحه را افزایش دهید. می‌توانید این کار را با باز کردن برنامه تنظیمات روی تلفن، دسترسی به «نمایشگر» و روشن کردن کلید «حساسیت لمسی» انجام دهید.

ده ها فناوری صفحه نمایش لمسی وجود دارد، اما گوشی های هوشمند مدرن از صفحه نمایش لمسی خازنی الکترواستاتیک استفاده می کنند. به زبان ساده، وقتی روی صفحه لمسی گلکسی اس 24 خود ضربه می‌زنید، پنل می‌تواند بار الکتریکی ضعیفی که با نوک انگشت شما حمل می‌شود را تشخیص دهد. محافظ‌های صفحه می‌توانند با آن تداخل داشته باشند، بنابراین اگر پنل آنطور که باید واکنش نشان نمی‌دهد، ممکن است لازم باشد حساسیت لمسی صفحه را افزایش دهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.