واتساپ گزینه های جدید قالب بندی متن را دریافت می کند

واتساپ از امروز گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن را دریافت می‌کند تا تجربه چت شما را بهتر کند. قبلاً می‌توانستید به صورت پررنگ، مورب، خط خطی و تک‌فضا بروید.

اما افزوده‌ها دنیای جدیدی از فرصت‌ها را با لیست‌های گلوله‌دار، فهرست‌های شماره‌دار، نقل‌قول‌های بلوک و قالب‌بندی کدهای درون خطی که اکنون در Android، iOS، Web و Mac در دسترس هستند، باز می‌کنند. اینها قبلا در مرحله آزمایش بودند.

تصویر شاخص به‌خوبی موارد جدید (چهار مورد اول با پس‌زمینه سبز) و نحوه استفاده از این گزینه‌های قالب‌بندی را نشان می‌دهد. همانطور که می بینید همه آنها در صورت نیاز بسیار آسان هستند.

برای لیست گلوله‌ای، فقط علامت «-» را قبل از متن خود و سپس یک فاصله قرار دهید و سپس با شستشو و تکرار موارد بیشتری را به لیست اضافه کنید. در مورد لیست‌های شماره‌دار نیز همین‌طور است، به جز در این مورد، عدد را به دنبال نقطه و فاصله اضافه می‌کنید – مانند این: “1.” و سپس “2.” و غیره.

برای نقل‌قول‌های بلوک، تنها چیزی که نیاز دارید نماد «>» است که با یک فاصله همراه است و چیزی که در ادامه می‌آید یک نقل قول بلوکی خواهد بود. در نهایت، اگر می خواهید کد درون خطی را وارد کنید، فقط متن را با “`” بپیچید – “این یک مثال است”.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.