واتساپ می تواند ارسال رسانه های با کیفیت بالا را راحت تر کند

برنامه های رسانه های اجتماعی به دلیل کاهش شدید کیفیت تصاویر و ویدیوها در هنگام اشتراک گذاری بدنام هستند. این یک مشکل طولانی مدت در واتساپ نیز بود تا اینکه سرانجام برنامه متعلق به متا تصمیم گرفت گزینه اشتراک گذاری نسخه های HD عکس ها و فیلم ها را اضافه کند، اما نحوه کار این گزینه نسبتاً ناخوشایند است.

در حال حاضر، هر زمانی که می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوها را با دیگران به اشتراک بگذارید، باید به صورت دستی گزینه HD را انتخاب کنید. اما به زودی ممکن است تغییر کند، زیرا مشخص شده است که واتساپ در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد نسخه های با کیفیت بالاتری از عکس ها و فیلم ها را به طور پیش فرض به اشتراک بگذارند، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود.

این یک گام قابل توجه برای تجربه اشتراک گذاری رسانه در واتساپ خواهد بود، اگرچه مشخص نیست چه زمانی این ویژگی به برنامه راه پیدا می کند. ویژگی‌های جدید معمولاً قبل از ورود به نسخه پایدار به نسخه بتا واتس‌اپ اضافه می‌شوند، اما گزینه تنظیم کیفیت آپلود رسانه پیش‌فرض هنوز برای آزمایش عمومی آماده نیست.

همچنین باید دید که آیا واتساپ هرگز اجازه ارسال عکس ها و فیلم ها را با کیفیت اصلی خود می دهد یا خیر. تنظیمات کیفیت HD فقط وضوح و کیفیت را نسبت به تنظیم کیفیت استاندارد افزایش می دهد و در حال حاضر تنها راه ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی، اشتراک گذاری آنها به صورت سند است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.