تنظیمات دوربین Galaxy Z Flip 6 ممکن است در روز اول قدیمی باشد

هواوی این هفته از جدیدترین گوشی هوشمند تاشوی تاشو خود با نام Pocket 2 رونمایی کرد که رقابت بیشتری را برای سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ حداقل در بازار چین به ارمغان آورد.

همانطور که انتظار می رفت، برخی از مشخصات گوشی جدید هوآوی، چیزی را که سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5 سال گذشته ارائه کرده بود، شرمنده می کند. ظرفیت باتری به طور قابل توجهی بزرگتر است (4520 میلی آمپر ساعت در مقابل 3700 میلی آمپر ساعت در Flip 5)، سرعت شارژ تا 66 وات سیمی و 40 وات بی سیم است، و تنظیمات حافظه بیشتری برای انتخاب وجود دارد، با حداقل 12 گیگابایت رم در همه انواع و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی.

اما مهمترین تمایز در تنظیمات دوربین است. Pocket 2 با چهار دوربین در پشت عرضه می‌شود، اما این بخش جالب نیست، زیرا یکی از این دوربین‌ها یک سنسور 2 مگاپیکسلی UV است که به نظر می‌رسد فقط برای اطلاع از شدت نور خورشید به شما طراحی شده است و پیشنهاداتی برای استفاده از آن ارائه می‌کند. مقداری ضد آفتاب

بخش جالب، دوربین زوم 8 مگاپیکسلی است که دوربین های 50 مگاپیکسلی اولیه و 12 مگاپیکسلی فوق عریض را همراهی می کند. Pocket 2 دارای زوم اپتیکال 3 برابر است. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 5 فاقد لنز تله فوتو است و دوربین اصلی آن نیز برای زوم دیجیتال بسیار کم رزولوشن است که نمی‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

ظاهراً مورد دوم در گلکسی زد فلیپ 6 برطرف خواهد شد زیرا شایعه شده است که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است، اما انتظار نمی رود بقیه تنظیمات دوربین تغییر کند، به این معنی که عکسبرداری Z Flip 6 در روز اول قدیمی خواهد شد. .

برخی از طرفداران سامسونگ استدلال می کنند که مشتریانی که به دنبال یک گوشی تاشوی تاشو هستند علاقه ای به بهترین مشخصات دوربین ندارند، اما واضح است که غول کره ای به سادگی از اینکه بازیکن برتر در فضای تاشو است استفاده می کند.

امیدواریم سامسونگ برای مدت طولانی از فقدان هیچ رقابت واقعی به عنوان عصا استفاده نکند. گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ با ویژگی‌هایی مانند حالت فلکس و صفحه‌نمایش پوششی عظیم، قابلیت‌های دوربین منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که در پرچم‌داران غیر تاشو سامسونگ امکان‌پذیر نیست، اما این نباید بهانه‌ای برای اجتناب از ارتقای سخت‌افزاری معنادار باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.