عجیب ترین ترکیب از ویژگی های گوشی گلکسی که واقعا کار می کند

Smart View یک ویژگی کوچک عالی است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش تلفن گلکسی خود را به تلویزیون خود بازتاب دهید یا صفحه تلویزیون را به تلفن هوشمند خود بازتاب دهید.

اگر مثلاً در حال تماشای تلویزیون هستید و می‌خواهید پاپ کورن درست کنید، گزینه دوم می‌تواند مفید باشد. با Smart View، تا زمانی که هر دو دستگاه به یک شبکه متصل هستند، می‌توانید صفحه تلویزیون خود را در تلفن گلکسی خود تماشا کنید.

نکته منفی این است که هنگام تماشای تلویزیون هوشمند خود از طریق Smart View در تلفن هوشمند خود کنترل زیادی ندارید. ممکن است تصور کنید می‌توانید رابط کاربری تلویزیون خود را با استفاده از صفحه لمسی در Smart View کنترل کنید، اما اینطور نیست.

Smart View فقط چند دکمه روی صفحه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کانال ها یا منبع را بین تلویزیون زنده و HDMI تغییر دهید. همچنین می توانید تلویزیون را روشن یا خاموش کنید و نسبت تصویر را تغییر دهید. و یک دکمه «بازگشت» نسبتاً بی‌فایده دریافت می‌کنید، اما همین. نمی‌توانید برای دسترسی یا کنترل برنامه‌های پخش جریانی، رابط کاربری را پیمایش کنید.

با این حال، راهی، هرچند پیچیده، وجود دارد که می‌توانید کنترل کامل تلویزیون سامسونگ خود را هنگام استفاده از Smart View در تلفن گلکسی خود به دست آورید. این نیاز به استفاده از عجیب‌ترین ترکیبی از ویژگی‌های گوشی گلکسی دارد که تا به حال امتحان کرده‌ایم، اما هی، کار می‌کند. ما قول می دهیم!

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، می‌توانید Smart View، Multi Window و کنترل از راه دور تلویزیون SmartThings را به روشی فرانکشتاینی ترکیب کنید تا هنگام تماشای آن در Smart View در تلفن گلکسی خود، کنترل کاملی بر تلویزیون خود داشته باشید. در اینجا به این صورت است:

  • هنگام تماشای تلویزیون در Smart View در تلفن خود، از حرکت دوبار تند کشیدن از راست به چپ برای فعال کردن Multi-Window استفاده کنید.
  • انتخاب کنید تا SmartThings در کنار نمای هوشمند در چند پنجره اجرا شود.
  • برای دسترسی به دستگاه‌های خود، رابط کاربری SmartThings را پیمایش کنید و تلویزیونی را که در نمای هوشمند تماشا می‌کنید در نیمه دیگر صفحه تلفن خود انتخاب کنید.
  • اگر از تلفن در حالت افقی استفاده می کنید (که احتمالاً در نمای هوشمند هستید)، SmartThings شما را از استفاده از ویژگی کنترل تلویزیون محدود می کند. پیامی که به شما می‌گوید «برای استفاده از این ویژگی اندازه پنجره را افزایش دهید» صفحه را پوشش می‌دهد.

توجه: به دلیل حق نسخه‌برداری، محتوای Smart View در فیلم‌های ضبط‌شده یا عکس‌های صفحه نمایش داده نمی‌شود و به‌عنوان یک پنجره سیاه در Multi View ظاهر می‌شود:

  • آخرین تکه پازل این است که گوشی را 90 درجه در حالت عمودی بچرخانید در حالی که Smart View در نیمی از صفحه نمایش پخش می شود و SmartThings نیمی دیگر را اشغال می کند. هنگامی که این کار را انجام دادید و پنجره SmartThings را بزرگتر کردید، پیام “افزایش اندازه پنجره” ناپدید می شود و می توانید آزادانه به ویژگی کنترل تلویزیون دسترسی داشته باشید.

به لطف Multi-Window و کنترل از راه دور تلویزیون SmartThings، اکنون کنترل کامل تلویزیون سامسونگ خود را در حین تماشای آن در Smart View در تلفن گلکسی خود دارید.

باید اعتراف کنیم که این ساده‌ترین روش نیست و احتمالاً سامسونگ هرگز قصد نداشته است که کار کند. همچنین کمی تاخیر ورودی بین کنترل تلویزیون SmartThings و Smart View وجود دارد، اما هر چقدر هم که این ترکیب از ویژگی‌ها عجیب باشد، کار می‌کند و می‌توانید از آن برای کنترل تلویزیون خود در Smart View بدون محدودیت استفاده کنید.

یا می توانید از Galaxy Watch خود به عنوان کنترل از راه دور برای Smart View استفاده کنید.

در واقع، گلکسی واچ یک جایگزین ساده‌تر ارائه می‌کند. اگر می خواهید به تماشای تلویزیون خود در Smart View در تلفن گلکسی ادامه دهید و همه چیز را بدون دسترسی به چند پنجره کنترل کنید، می توانید از Galaxy Watch خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.