سری اوپو Reno11 ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را در سطح جهانی دریافت خواهند کرد

اوپو اعلام کرده است که مرکز هوش مصنوعی Oppo را برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود و «کاوش در طیف گسترده‌تری از محصولات و ویژگی‌های هوش مصنوعی کاربر محور است که OPPO را قادر می‌سازد تا آخرین تجربیات را در خط مقدم هوش مصنوعی به کاربران ارائه دهد». علاوه بر این، این برند اعلام کرد که سری Reno11 که سال گذشته رونمایی شد، در سه ماهه دوم 2024 از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد برخوردار خواهند شد.

اوپو فهرست کاملی از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را که خط تولید Reno11 دریافت می‌کند به اشتراک نمی‌گذارد، اما تایید کرده است که این سری پاک کن هوش مصنوعی را دریافت خواهد کرد. این برند همچنین تایید کرد که ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی برای گوشی‌های هوشمند Reno11 در سطح جهانی عرضه خواهد شد و منحصر به چین نخواهد بود.

اوپو رنو 11 و رنو 11 پرو با طراحی جدید و دوربین های 50 مگاپیکسلی عرضه می شوند

Pete Lau، مدیر ارشد محصول Oppo، در اظهار نظر در مورد این اعلامیه گفت: “به دنبال تلفن های هوشمند و تلفن های هوشمند، نسل بعدی گوشی های هوشمند هوش مصنوعی سومین مرحله تحول بزرگ در صنعت تلفن همراه را نشان خواهند داد. در عصر گوشی های هوشمند هوش مصنوعی، هر دو صنعت تلفن همراه و تجربه کاربری شاهد تغییراتی انقلابی خواهند بود. OPPO برای تبدیل شدن به یک مشارکت کننده و مروج گوشی های هوشمند هوش مصنوعی اختصاص داده شده است.

سری Reno11 از سه گوشی هوشمند تشکیل شده است – Reno11، Reno11 Pro و Reno11 F. مشخص نیست که آیا Oppo قصد دارد خط تولید را گسترش دهد یا سری Reno12 را در آینده عرضه کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.