مشخصات کلیدی ریلمی RMX3999 آینده می تواند مشابه ریلمی C67 باشد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که ریلمی در حال کار بر روی گوشی جدیدی است که شماره مدل RMX3999 را دارد. بازاریابی نهایی دستگاه مذکور مشخص نیست، اما به نظر می رسد ورود آن نزدیک است، زیرا روی پلتفرم های صدور گواهینامه های متعدد مشاهده شده است. اولین بار در نوامبر 2023 در پایگاه داده IMEI ظاهر شد و توسط پلتفرم های صدور گواهینامه مانند EEC اروپا، TKDN اندونزی و SDPPI و TUV Rheinland تایید شد. در حالی که توسط مرجع BIS هند تایید نشده است، انتظار می رود به زودی در این کشور راه اندازی شود. در اینجا نگاهی داریم به آنچه که از دستگاه انتظار می رود.

مشخصات کلیدی ریلمی RMX3999

گفته می شود Realme RMX3999 از نظر مشخصات شبیه به Realme C67 است. در قسمت جلویی، یک پنل ال سی دی 6.72 اینچی با وضوح +FHD ارائه می شود که ممکن است از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی کند. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کناره خواهد داشت.

RMX3999 از چیپست Dimensity 6100 Plus انرژی می گیرد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. گواهی TUV دستگاه نشان داد که ممکن است از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند.

گفته می شود پنل پشتی دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه است، اما جزئیات آن فاش نشده است. این گوشی بر روی اندروید 14 اجرا خواهد شد که دارای لایه ای از Realme Ui 5 در بالای آن خواهد بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.