پنل OLED تاشو سامسونگ برای دوام با استاندارد MIL-STD 810G سازگار است

سامسونگ دیسپلی، واحد تولید صفحه نمایش سامسونگ الکترونیکس، اعلام کرده است که پنل OLED تاشو 7 اینچی آن تست های MIL-STD-810G را تکمیل کرده است. این انطباق با مجموعه ای از آزمایشات توسعه یافته توسط وزارت دفاع ایالات متحده ثابت می کند که پنل OLED جدید سامسونگ بسیار بادوام است.

آخرین نسل پنل های OLED سامسونگ بسیار بادوام هستند

آخرین نسل پنل OLED تاشو 7 اینچی از سامسونگ دیسپلی حتی تحت فشار شدید به مدت چهار ساعت به کار خود ادامه داد. یک لایه یخ 6 میلی متری پس از اسپری شدن با آب در دمای -10 درجه سانتیگراد، پانل را پوشانده است. علاوه بر این، پنل OLED تاشو این شرکت حتی زمانی که دمای محیط از -32 درجه سانتیگراد تا +63 درجه سانتیگراد به مدت 2 ساعت در نوسان بود، بدون کاهش عملکرد به کار خود ادامه داد. این آزمایش سه بار در مدت 12 ساعت تکرار شد.

پنل OLED جدید غول نمایشگر کره جنوبی نیز پس از مواجهه با آزمایشات شوک به کار خود ادامه داد. هنگام شبیه سازی الگوهای استفاده از گوشی های هوشمند در دنیای واقعی، 26 بار از ارتفاع 1.22 متری سقوط کرد. این پنل همچنین از طریق چرخش سرعت تحت فشار 10.5G قرار گرفت. این ثابت می کند که پانل به طور معمول به کار خود ادامه می دهد، حتی در هنگام فعالیت ها و حرکات شدید.

تمام این آزمایشات توسط UL (Underwriters Laboratories) Solutions انجام شد که یک شرکت علمی ایمنی جهانی است که 130 سال پیش تاسیس شد. این شرکت فاش نکرد که آیا پنل OLED ۷ اینچی در گوشی‌های هوشمند نسل فعلی استفاده شده است یا خیر. همچنین فاش نکرد که آیا این پنل در گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی موجود این شرکت استفاده شده است یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.