سامسونگ صفحات پشتیبانی گلکسی A55 و A35 را زودتر ارسال می کند

گلکسی A54 و A34 در اواسط مارس سال گذشته رونمایی شدند و با نزدیک شدن به مرز 12 ماهگی، همه به دنبال راه اندازی گلکسی A55 و A35 هستند. سامسونگ فعلاً برنامه خود را مخفی نگه داشته است، اما حتی آن را نادیده گرفت و صفحات پشتیبانی این دو مدل را در چندین کشور اروپایی منتشر کرد.

آنها چیز دیگری را فاش نمی کنند جز اینکه نسخه های 128 و 256 گیگابایتی A55 وجود خواهد داشت. شماره مدل برای انواع اروپایی این دو مدل SM-A556B و SM-A356B است و برخی از آنها با علامت “DS” (برای دو سیم کارت) هستند.

می‌توانید رندرهای فاش شده‌ای را که طراحی آشنا با یک پیچ و تاب جدید را نشان می‌دهند – Key Island، که در A15 و A25 (یک ناحیه برجسته در اطراف کلیدهای کناری) دیدیم، بررسی کنید. این توسط تصاویر زنده از TENAA تایید شده است. جالب ترین جنبه گلکسی A55 چیپست جدید Exynos 1480 است که ظاهراً دارای گرافیک AMD است (چیزی که قبلا فقط در تراشه های پرچمدار Exynos دیده می شد). گلکسی A35 به جای آن از Exynos 1380 قدیمی استفاده خواهد کرد.

ما حتی موارد رسمی و امتیاز قابل تعمیر را برای A55 و A35 دیده ایم. و اکنون با صفحات پشتیبانی بالا، راه اندازی باید کاملاً نزدیک باشد (همانطور که انتظار می رود).

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.