ویژگی‌های بیشتری از Galaxy Fit 3 قبل از عرضه به بیرون درز کرد

پس از گذشت بیش از سه سال از عرضه گلکسی فیت 2، سامسونگ تقریباً آماده عرضه گلکسی فیت 3 است. ماه گذشته، به دلیل لغزش سامسونگ، تمام ویژگی های اصلی و طراحی گلکسی فیت 3 به بیرون درز کرد. اکنون، حتی بیشتر از ویژگی ها و مشخصات گلکسی فیت 3 قبل از معرفی رسمی آن فاش شده است.

ویژگی ها و مشخصات گلکسی فیت 3 فاش شد

افراد حاضر در TheTechOutlook موفق شده اند مطالب آموزشی کارکنان مربوط به گلکسی فیت 3 را بدست آورند و همه ویژگی های آن را آشکار کنند. گلکسی فیت 3 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED با وضوح 256 در 402 پیکسل و تراکم پیکسلی 302 ppi است. دارای بدنه آلومینیومی و محافظ شیشه ای منحنی 2.5 بعدی برای صفحه نمایش است. دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و دوام 5ATM. ردیاب تناسب اندام آینده دارای یک صفحه نمایش لمسی کامل و یک دکمه کناری است.

مشخصات ویژگی های Samsung Galaxy Fit 3 - چیکاو

مانند ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 (یا جدیدتر) سامسونگ، Wear OS را اجرا نمی کند. بنابراین، با برنامه های شخص ثالث و چهره های ساعت سازگار نیست. 16 مگابایت رم و 256 مگابایت حافظه داخلی دارد. انرژی آن توسط یک باتری 208 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و با یک بار شارژ می تواند تا 13 روز دوام بیاورد. دارای یک مچ بند است که به راحتی با مکانیزم یک کلیک جدا می شود.

Samsung Galaxy Fit 3 Fitness Health Tracking - چیکاو

Galaxy Fit 3 دارای Samsung Health است و دارای 101 حالت تمرینی است و می تواند شش مورد از آن تمرینات را به طور خودکار ردیابی کند. سطح اکسیژن خون کاربر، فعالیت روزانه، ورزش، ضربان قلب، گام‌ها، استرس و تمرینات را ردیابی می‌کند.

همچنین می تواند مدت زمان و کیفیت خواب را برای ارائه نمره خواب ردیابی کند. سپس کاربران می توانند پیشنهادات Sleep Coaching سامسونگ را برای بهبود کیفیت خواب و سلامت کلی امتحان کنند. این با هدف سامسونگ برای بهبود تشخیص کیفیت خواب و پیشنهادات بهبود مطابقت دارد. همه این داده ها با برنامه Samsung Health در تلفن هوشمند یا تبلت Android جفت شده همگام می شوند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی فیت 3 می‌توان به Fall Detection و Emergency SOS اشاره کرد. وقتی کاربر در حین تمرین زمین می خورد، Galaxy Fit 3 می تواند آن را تشخیص دهد و از او بپرسد که آیا برای تماس با مخاطبین اضطراری به کمک نیاز دارد یا خیر. با استفاده از ویژگی Emergency SOS، کاربران می توانند دکمه کناری را پنج بار فشار داده و ویژگی SOS را انتخاب کنند تا با اعضای خانواده تماس بگیرند و موقعیت مکانی خود را برای آنها ارسال کنند. اما این ویژگی فقط زمانی کار می کند که یک تلفن جفت شده در محدوده وجود داشته باشد.

تمام تنظیمات Galaxy Fit 3 برای پشتیبان گیری و بازیابی آسان تر با تلفن جفت شده همگام سازی می شود. Galaxy Fit 3 همچنین می تواند به عنوان یک شاتر از راه دور برای دوربین در تلفن هوشمند جفت شده استفاده شود. همچنین می‌توان از آن برای کنترل پخش موسیقی و کمک به پیدا کردن تلفن نابجا استفاده کرد. حالت‌ها را می‌توان با تلفن هوشمند جفت شده همگام‌سازی کرد.

Samsung Galaxy Fit 3 در مقایسه با Galaxy Fit 2 دارای بهبودهایی است

در مقایسه با Galaxy Fit 2، بند تناسب اندام آینده سامسونگ 46 درصد بزرگتر و 10 درصد نازکتر است. دارای صفحه نمایش بهتر، ردیابی تمرینات بیشتر، طراحی مستحکم تر، تشخیص سقوط، کمک اضطراری، Find My Device و آموزش خواب پیشرفته است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.