درباره بهترین روش‌های افزایش سرعت سایت بیشتر بدانید

آیا می‌دانستید برای این که بتوانید سایت خود را در میان 10 سایت اول رتبه‌بندی گوگل قرار دهید، تنها 1.65 ثانیه برای سرعت بارگزاری آن زمان دارید؟ شاید بعد از این سوال 1.65 ثانیه برای شما زمانی غیرممکن به نظر برسد، اما این‌طور نیست. فاصله بین سایت شما و سرعت بارگزاری زیر این عدد، انتخاب صحیح خدمات افزایش سرعت سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگی است که این کار را به نحو احسن انجام دهد.

چرا افزایش سرعت سایت برای کسب‌وکارها مهم است؟

سرعت بارگزاری سایت شما یکی از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه دادن به سایت در صفحه نتایج جستجوی خود است. همین دلیل به اندازه کافی اهمیت افزایش سرعت سایت را به شما نشان می‌دهد. با افزایش سرعت سایت خود، می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • بازدهی بیشتر: با افزایش سرعت سایت، تجربه کاربری سایت شما بهبود پیدا کرده و این موضوع سبب افزایش بازدهی صفحات شما خواهد شد.
  • ساختار بهتر: یکی از ملزومات افزایش سرعت سایت تغییر و بهبود ساختار آن است که در نهایت می‌تواند سئوی سایت شما را بهتر نماید.
  • بررسی کامل سایت: برای این که سرعت سایت خود را افزایش دهید، ملزم به بررسی استانداردهای آن در مطالب، تگ‌های استفاده شده در تصاویر و اصلاح ایرادات کلی سایت هستید، به همین دلیل سئوی سایت شما هم بسیار بهتر خواهد شد.
  • افزایش زمان ماندگاری کاربران روی سایت: اگر سایت شما سرعت بارگزاری خوبی داشته باشد، به این معنیست که تجربه کاربری بهتری برای کاربران رقم می‌زند که یکی از نتایج بسیار مهم این اتفاق، ماندن بیشتر کاربران در سایت شما بوده که به شدت روی بهبود رتبه سایت‌تان تاثیرگذار خواهد بود.
  • افزایش تعداد مشتریان احتمالی: با افزایش سرعت سایت خود، رتبه‌های بهتری را در گوگل کسب می‌کنید و سپس با گرفتن جایگاه‌های بهتر، میزان ترافیک ورودی به سایت شما بیشتر شده و تعداد مشتریان احتمالی‌تان افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه سودآوری سایت شما هم بسیار بیشتر خواهد بود.

افزایش سرعت سایت با استفاده از تیم متخصص

فاکتورهای مختلفی هستند که می‌توانند روی کاهش سرعت سایت شما تاثیرگذار باشند، بعضی از این فاکتورها مربوط به مسائل فنی هستند که بدون بررسی تیم متخصص امکان تشخیص و اصلاح آن‌ها وجود ندارد. بعضی از این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • کدهای به هم ریخته HTML: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاهش سرعت سایت شما وجود کدهای به هم ریخته در HTML آن است. کدهای HTML در واقع ظاهر صفحه شما در زمان بازدید کاربران را تعیین کرده و از تگ‌هایی ساخته می‌شوند که تعیین‌کننده وظایف المان‌های مختلف سایت هستند.
    برای این که سرعت سایت خود را بالا نگه دارید، باید تگ‌های خود را چک کرده و مطمئن شوید که هیچ مورد اضافی در کدهای HTML وجود ندارد. این‌جاست که وجود یک تیم متخصص و باتجربه در انجام این کار گاهاً پیچیده می‌تواند عصای دست شما باشد.
  • عکس‌های بهینه‌سازی نشده: در این که سایت شما باید مملو از المان‌های گرافیکی چشم‌نواز باشد، شکی وجود ندارد، اما اگر این المان‌های تصویری با اندازه اصلی خود بارگزاری شوند، می‌توانند تاثیر به شدت زیادی روی کاهش سرعت سایت شما بگذارند و بنابراین باید آن‌ها را بهینه‌سازی کنید.
  • تعداد زیاد ریدایرکت‌ها: وقتی که می‌خواهید لینک‌های موجود در صفحه‌ای قدیمی از سایت را به یک صفحه جدید انتقال دهید، ریدایرکت رخ می‌دهد. در واقع شما بر روی لینک قدیمی کلیک می‌کنید، اما به سمت لینک و صفحه جدید هدایت می‌شوید. ریدایرکت به خودی خود زمان‌بر است و اگر نتوانید تعداد آن‌ها را در سایت خود مدیریت کرده و به کمترین حالت برسانید، آسیب جدی به سرعت سایت شما وارد خواهند کرد.
  • قدرت سرور: به عنوان یک قانون ساده، هرچقدر سایت شما از مرکز ارائه‌دهنده سرور دورتر باشد، سرعت بارگذاری سایت هم کمتر خواهد بود. یعنی اگر شما در تهران فعالیت می‌کنید، سرور انتخابی شما نباید در تبریز یا کشوری دیگر باشد!

وب آنجل، تنها چیزی که برای افزایش سرعت سایت نیاز دارید

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب آنجل با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در بازار دیجیتال و بهینه‌سازی هزاران سایت کوچک و بزرگ، آخرین راه حل شما برای افزایش سرعت سایت خواهد بود. با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت این آژانس، در کمترین زمان ممکن سرعت بارگزاری کمتر از 1 ثانیه را تجربه کرده و به سوگولی گوگل تبدیل خواهید شد! سرعت سایت را جدی بگیرید چرا که از آن عواملی است که روی عوامل بسیار زیاد دیگر تاثیرگذار است و بهبود آن، می‌تواند سایت شما را در چند جنبه بسیار مهم بهبود دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.